کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۵۶۶۳
تاریخ خبر:

هشدار پلیس: سرزده به مغازه سرکشی کنید

معاون اجرایی پلیس پیشگیری نیروی انتظامی به منظور پیشگیری از جرم سرقت در محل کسب در ایام نوروز، گفت: از مغازه داران می خواهیم، در تعطیلات به طور مستمر، حتما سرزده به مغازه سرکشی و قفل ها را بازدید کنند.
به گزارش ایرنا ، سرهنگ علی هاشمی افزود: از نگهداری وجوه نقد بیش از حد معمول در محل کسب خودداری کنید و سریعا آن را به بانک بسپارید و چنانچه محل کسب شما در آهنی یا شیشه ای دارد برای بالا بردن ضریب اطمینان هر دو را قفل کنید.

وی ادامه داد: از قفل های سوییچی استفاده کنید و به منظور نگهداری وجوه نقد از گاوصندوق سالم استفاده کنید.

هاشمی اضافه کرد: در صورت لزوم محل کسب خود را به سیستم هشداردهنده مجهز کنید و به گونه ای نصب کنید که تشخیص آن را برای دیگران به سهولت ممکن نباشد.

وی همچنین تاکید کرد: از نگهداری پس انداز خود صرفا در یک حساب بانکی خودداری کنید و محوطه بیرونی محل کسب خود را به سامانه روشنایی کامل مجهز کنید.

معاون اجرایی پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گفت: از پرداخت وجه نقد به افراد مشکوکی که تقاضای واریز وجه به صورت اینترنتی به حساب شما را دارند و درخواست وجه نقد از شما می کنند، خودداری کنید. همچنین از ارائه شماره حساب و شماره کارت بانکی خود در انظار عمومی و شبکه های اجتماعی خودداری کنید.

هاشمی افزود: چنانچه به هر دلیل کارگر یا شاگردتان به کار خود پایان داد یا خودتان نسبت به اخراج وی اقدام کردید ، تمام قفل ها و کلیدها را تعویض کنید و هرگز محل کار خود را در حضور مشتری ترک نکنید.

هاشمی افزود: از چینش اجناس و اشیای کم حجم که سرقت آن به راحتی امکانپذیر است، در خارج مغازه خودداری کنید و هنگام خرید و فروش با حوصله رفتار کنید و از رها کردن پول بر روی ویترین، گاوصندوق و کشو اجتناب کنید.

معاون اجرایی پلیس پیشگیری نیروی انتظامی اضافه کرد: در مورد نصب زنگ اخبار، آژیر، قفل مرکزی، دوربین مداربسته، سیستم اضطراری در زمان خاموشی و حفاظت فیزیکی با نیروی انتظامی مشورت کنید و برای شناسایی افرادی که به منظور سرویس دستگاه های کارتخوان مراجعه می کنند از شرکت های مربوطه استعلام کنید.

کدخبر: ۲۰۵۶۶۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر