کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۷۹۷۹
تاریخ خبر:

هشدار انصارالله یمن به امارات و عربستان

انصارالله یمن به مقامات سعودی و اماراتی هشدار داد که در صورتی که در محاسبات خود بازنگری نکنند جنگ فراگیر در انتظار آنهاست که بزرگترین بازنده در آن خواهند بود.

به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، محمد البخیتی از رهبران انصارالله یمن اعلام کرد: عملیاتی که انصارالله یمن امروز در عمق عربستان با هفت پهپاد در آن واحد انجام داد، در راستای حق دفاع از خود است.

وی افزود: نیروهای مسلح یمن طرح یکجانبه در حدود یکسال قبل ارائه دادند که در آن حملات موشکی و پهپادی به عمق عربستان و امارات در ازای توقف جنگ علیه یمن، متوقف شود اما پاسخی شنیده نشد و حملات از جانب سعودی‌ها و اماراتی‌ها تشدید شد و محاصره یمن ادامه یافت و از این رو عملیات امروز بازگشت به سیاست هدف قرار دادن عمق امارات و عربستان بود.

البخیتی بیان کرد: این پیامی به مقامات سعودی و اماراتی بود که مفاد آن این است که سیاست‌های آنها در شعله ور کردن منطقه خواه در یمن یا مناطق دیگر سیاست خطرناکی است و باید آتش به داخل خانه آنها برسد و جنگ به داخل این کشورها کشیده شود. هنوز هم فرصت در برابر مقامات سعودی و اماراتی برای بازنگری در محاسباتشان وجود دارد و اگر اقدامی به عمل نیاورند و به سیاست‌های خرابکارانه خود ادامه دهند جنگ فراگیر خواهد بود که عربستان و امارات بزرگترین بازنده آن هستند. ما به آنها توصیه می‌کنیم که در محاسبات خود بازنگری کنند و به نفع ملت‌های خود و ملت‌های منطقه حرکت کنند نه اینکه در راستای شعله ور کردن جنگ در منطقه حرکت کنند.

شایان ذکر است که انصارالله یمن از عملیات نظامی بزرگ ضد اهداف سعودی خبر داده بود.

کدخبر: ۲۵۷۹۷۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • nima65

    خدا به خیر بگذرونه. جنگ شروع شد

  • mohammad.s.f.n

    واعدوالهم ما استعطتم من‌قوه

  • ham.gh

    شاید آمریکا و نوچه هاش جنگ رو شروع کنن و لی مطمئنا پایان دهنده ش نمیتونن باشن. نت یجه پیمان شکنی و توحش معلومه ضمن اینکه ج نگ هم نخواهد شد. نتیجه مذاکره هم با ترور یست‌های پیمان شکن رو هم دیدیم.