کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۶۵۷۱۵
تاریخ خبر:

هشدار؛ حجم ترافیک جاده‌ها در تعطیلات عید فطر سه برابر می‌شود

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: ظرفیت جاده‌های منتهی به شهرهای شمالی کشور محدود است و شهروندان باید سفرهای خود در ایام عید سعید فطر را مدیریت کنند.

سردار تقی مهری گفت: در حال حاضر شاهد هستیم که طرح تابستانه پلیس با تعطیلات عید سعید فطر هم زمان شده و در این زمان بخش قابل توجهی از اقشار جامعه تصمیم می‌گیرند که به مسافرت روند.

وی افزود: طی ۱۰ روزهای آینده، جاده‌های کشور روزهای پر ترددی را خواهند داشت و به خصوص در محورهای شمالی شاهد حجم قابل توجه ترافیک خواهیم بود.

رئیس پلی راهور ناجا با اشاره به وضعیت ۳ جاده پر تردد کشور خاطرنشان کرد: در سه محور کندوان، فیروز کوه و جاده هراز به نسبت سایر مسیر‌ها تردد بیشتری از خودرو‌ها را شاهد خواهیم بود و با توجه به کوهستانی بودن این مسیر‌ها و ظرفیت محدود آن‌ها بدون شک در این محور‌ها با ترافیک شدید مواجه خواهیم شد.

مهری ادامه داد: جاده‌های منتهی به شهرهای شمالی کشور ظرفیت حجم قابل توجه خودرو‌ها را نداشته و درخواست ما این است که شهروندان سفرهای خود را مدیریت کنند.

وی از ۳ برابر شدن مدت زمان سفر شهروندان در تعطیلات عید سعید فطر به نسبت سایر زمان‌ها خبرداد و اظهارکرد: بدون شک مدت زمان سفر شهروندان در تعطیلات عید سعید فطر به نسبت سایر زمان‌ها ۲ تا ۳ برابر خواهد شد و به همین خاطر نیز لازم است افراد پیش از سفر از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

رئیس پلیس راهور ناجا از آمادگی کافی پلیس به منظور روان سازی مسیر‌ها در ایام تعطیلات عید سعید فطر خبرداد و تصریح کرد: مقرر شده در ایام تعطیلات عید سعید فطر از سایر بخش‌های انتظامی نیرو‌ها به کمک راهنمایی و رانندگی آمده تا با آمادگی کامل به شهروندان خدمت رسانی شود.

مهری تاکید کرد: بدون شک در این زمان با کمک همه دستگاه‌های خدماتی از جمله سازمان راهداری، اورژانس، هلال احمر و امدادخودرو‌ها شهروندان برای تردد در جاده‌ها با مشکل مواجه نخواهند شد.

وی با اشاره به شعار پلیس و درخواست مکرر نیرو‌ها از شهروندان به منظور سفری ایمن اذعان کرد: پلسی شعار "پرهیز از خطر آرامش در سفر" را برای یادآوری سفری ایمن در ایام تابستان برای شهروندان در نظر گرفته و انتظار داریم مردم نیز به این شعار عمل کنند.

کدخبر: ۱۶۵۷۱۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • farnoush

    ??