کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۶۳۱۹
تاریخ خبر:

هشت هزار رنگ برای دوج وایپر GTC

دوج، مدل SRT به‌روزرسانی شده خود را با نام ‌GTC به بازار عرضه می‌کند. بر اساس اعلام شرکت سازنده، این محصول به صورت سفارشی و با تنوع بسیار زیاد به بازار عرضه خواهد شد، به طوری که نه تنها هیچ یک از این خودروها شبیه هم نیستند بلکه رنگ‌های آنها هم متفاوت خواهد بود. علاقه‌مندان به این خودرو می‌توانند از میان بیش از ۸هزار رنگ بدنه و همچنین ۲۴هزار طرح قابل ارائه این کمپانی نامدار، خودرو خود را سفارش دهند. در ضمن ۱۰ آپشن برای چرخ‌ها، ۱۶ تریم برای طراحی داخلی و ۶ پکیج آیرودینامیک برای این محصول در نظر گرفته شده است.
به گزارش مدآنلاین ، دوج در حال حاضر امکان انتخاب آنلاین GTC را برای خریداران و همچنین علاقه‌مندانی که آرزوی داشتن یک دستگاه وایپر را دارند بوجود آورده تا این افراد از میان آپشن‌های مختلف خودرو منحصر بفرد خود را انتخاب کنند. با این امکان، شما می‌توانید رنگ خودرو، پکیج‌های بدنه و تریم دلخواه در طراحی داخلی را انتخاب کنید و بعد از اتمام طرح، آن را با دوستان خود به اشتراک گذارید.
وایپر GTC براساس خودرو SRT GT ساخته شده و خودرویی است که از لحاظ کلاس مابین SRT استاندارد و خودرو فوق لوکس SRT GTS قرار می‌گیرد. قیمت GTC از ۹۴ هزار و ۹۹۵ دلار یعنی ۱۰ هزار دلار گرانتر از مدل پایه این خودرو شروع می‌شود و بنا به شنیده‌ها تولید آن اواخر همین ماه آغاز می‌شود.

توضیحات

*

توضیحات

توضیحات

توضیحات

توضیحات

کدخبر: ۲۶۳۱۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر