کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۲۷۶۹۲
تاریخ خبر:

نوار پیروزی های استقلال قطع شد

تیم فوتبال استقلال که در سه هفته گذشته رقابت های لیگ برتر به پیروزی رسیده بود در هفته دهم برابر فولاد به تساوی رسید تا با یک امتیاز اهواز را ترک کند و فرصت رسیدن به رده سوم را از دست بدهد.
به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از روز نخست هفته دهم شانزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر شامگاه امروز پنجشنبه بین تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد و با تساوی یک بر یک به پایان رسید. جابر انصاری(۳۵) برای استقلال و ساسان انصاری(۷۸) برای فولاد گل زدند.

شاگردان علیرضا منصوریان که در سه هفته اخیر لیگ برتر توانسته بودند به سه برد دست پیدا کنند و خود را به رده های بالای جدول برسانند، در نیمه اول دیدار برابر فولاد به یک گل رسیدند و می توانستند با این پیروزی ۱۶ امتیازی شوند و تا رده سوم جدول رده بندی صعود کنند.

اما در نیمه دوم نعیم سعداوی دست به تعویض های خوبی زد و توانست در دقایق پایانی گل خورده را جبران کند. این گل را بازیکنی زد که ابتدای فصل در تیم پرسپولیس حضور داشت اما برانکو او را کنار گذاشت تا جا برای بازگشت رامین رضاییان باز شود.

ساسان انصاری که ابتدای لیگ شانزدهم به پرسپولیس پیوسته بود بازهم برای فولاد گل زد و این بار گلی زد که هم نوار پیروزی های استقلال را قطع کرد و هم باعث شد تیمش از یک شکست خانگی فرار کند

کدخبر: ۱۲۷۶۹۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    خداروشکر کنن نباختن

  • ehsan78

    دم ساسان گررم حال کردم ???

  • vahidzz

    به این استقلال خیلی امید دارم و لذت میبر م از بازیش ـ دمتون گرم بچه ها

  • amiraliam

    بختیار افتضاااااااااح بود

  • pejman

    تیم استقلال نسبت به هفته های اول کاملا م تحول شده و معلومه منصوریان روی تیم حسابی کار کرده چه بدنسازی چه تاکتیکی