کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۶۸۸۹۳
تاریخ خبر:

نظر رهبر انقلاب درباره فیلم ماجرای نیمروز

پس از اکران فیلم ماجرای نیمروز در سی‌وپنجمین دوره جشنواره فیلم فجر، این فیلم در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، اکران شد و پس از آن عوامل این فیلم در ۱ اسفندماه ۱۳۹۵ به دیدار مقام معظم رهبری رفتند و ایشان ضمن تفقد عوامل این اثر نظراتشان را درباره فیلم بیان فرمودند. پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی بخشی از بیانات مقام معظم رهبری را که در این جلسه مطرح فرمودند را منتشر می‌کند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار عوامل فیلم ماجرای نیمروز فرمودند:«این فیلم بسیار خوب بود. همه اجزاء فیلم عالی بود، کارگردانی عالی بود. بازی‌ها عالی، قصه عالی بود. فیلم خوش ساخت بود.»

به گزارش فارس، رهبر معظم انقلاب با اشاره به سکانسی از این فیلم درباره محاصره و پاکسازی خانه موسی خیابانی توسط نیروهای اطلاعاتی و امنیتی فرمودند: «آن روزی که این قضیه (محاصره منزل موسی خیابانی) اتفاق افتاد من محضر امام(ره) بودم. بچه‌ها آمدند و گفتند؛ از جمله همین آقای سیف‌اللهی؛ آمدند و گفتند که قضیه تمام شده. آمدند که به امام گزارش بدهند.با دیدن فیلم شیرینی آن روز تکرار شد»

ایشان درباره لزوم توجه سینما به شهید لاجوردی خطاب به کارگردان ماجرای نیمروز فرمودند: «انشاالله یک کاری هم برای آقای لاجوردی بکنید. ایشان از آن شخصیت‌هایی است که شایسته است برایشان کار انجام بشود. در این فیلم اسمش بود اما لاجوردی کسی است که از قبل از انقلاب ما به او می‌گفتیم«مرد پولادین».»

مقام معظم رهبری در پایان نیز خاطر نشان کردند: «فیلم خیلی خوب بود. خیلی عالی بود».

کدخبر: ۱۶۸۸۹۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • daryosh74

    درود و سلام و جانم نثار رهبر حکیم و فرزا نه و اندیشمند و خردمند و هنرمند و گوهر ی کدانه کشورمان باد.

  • sepanta_gashtasb_parsi

    جواد عزتی من توی فیلم اکسیدان خیلی خوشم اومد.بازیش توی فیلمای قهوه تلخ،اکسیدان،د رمدت معلوم من خیلی دوست داشتم عکسش دیدم یادش افتادم. اصلا اصلا اصلا از فیلم ماجر ای نیمروز چون دوست نداشتم نظر خاصی دربار ش ندارم چون موضوعش منو یاد خاطرات قتل خا ندانم توسط منافق ها میندازه.این جنایاتی که توی فیلم نشون داده چیزی نبود واقعیش خ یلی وحشت انگیزتر از اینا بود دایی من خبر نگار اون سالها بود عکسا و فیلمایی نشون د اد که آدم دیوونه میشه.بعد مجاهدین میگن م ا به مردم عادی تیراندازی نمیکردیم غلط کر دن وطن فروشای نوکر صدام حسین.

  • mhran98

    سلام و درود خداوند برشهیدان، به خصوص شهی د مظلوم لاجوردی که هم قبل و هم بعد از تر ور فیزیکی، همیشه وهمواره تا کنون مورد هد ف ترور شخصیتی توسط کور دلان خبیث و وحشی و جنایتکار منافقین قرار گرفته است.

  • mohammad.s.f.n

    درود خدا بر رهبر فرزانه انقلاب و تمامي ش هداي انقلاب اسلامي و درود بر شهيد مظلوم لاجوردي

  • Mehdi_Rmn

    من كه خيلى خوشم اومد از فيلم؛ خيلى از تم اشاچيا تو سينما داشتن گريه ميكردن با فيل م

  • kholam

    افرین برتوای رهبرعزیز