کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۴۶۷۹۶
تاریخ خبر:

نبوغ ستاره ها، امید بارسا را زنده نگه داشت

بارسلونای ۴۸ (رده سومی) و لگانس ۱۸ امتیازی (رده هفدهمی) از چارچوب هفته بیست و سوم رقابت های لالیگای اسپانیا در استادیوم نیوکمپ مقابل هم قرار گرفتند.طبق انتظار ها، بارسلونا خیلی زود به گل اول بازی رسید. روی همکاری مثلث MSN، این مسی بود که توپ را در نهایت وارد دروازه لگانس کرد. بعد از این گل، بازی از تب و تاب افتاد و لگانس مجددا عقب نشینی و خود را برای استفاده از ضد حملات آماده کرد. روی یک موقعیت خوب، دو مهار تراشتگن مانع گلزنی ال زهار برای لگانس شد. همچنین دقایقی بعد و مشابه موقعیت میهمان، مسی هم یک فرصت را با دخالت هررین، گلر لگانس به هدر داد. در حالی که به انتهای بازی در نیمه اول نزدیک می شدیم، می رفت که شوت ال زهار با تغییر مسیر وارد دروازه بارسلونا شود که باز هم تراشتگن این اجازه را نداد. بازی در نیمه نخست ۱-۰ به سود بارسا تمام شد.

با شروع نیمه دوم باز هم این تراشتگن بود که درخشید و سدی مقابل گلزنی مهاجم لگانس شد. در ادامه حرکت زیبای رافینیا منجر به دومین گل بارسا نشد. روی یک غافلگیری اونای لوپز تازه وارد موفق شد لگانس را به گل رسانده و موجب به تساوی رسیدن بازی شود. پس از این لگانس می توانست شگفتی را به اوج خود رسانده و در نیوکمپ پیش بیافتد که این گونه نشد. در دقایق پایانی بازی تکنیک نیمار یک پنالتی به بارسلونا هدیه داد و مسی با گل کردن آن بارسا و انریکه را از رقم خوردن یک فاجعه دیگر پس از شکست اخیر ۴-۰ برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان نجات داد.

شرح گل ها

دقیقه ۴، گل اول بارسلونا توسط لیونل مسی؛ پاس عمقی نیمار برای سوارز با پاس بیرون پای زیبای مهاجم اروگوئه ای به دهانه دروازه برای مسی همراه شد و بدین گونه بود که با یک تک ضربه لئو موفق شد حساب کار را ۱-۰ کند.

دقیقه ۷۱، گل اول لگانس به وسیله اونای لوپز؛ روی اشتباه سرجی روبرتو و توپ گیری ماچیس، توپ در موقعیت ایده آل شوت زنی درست چسبیده به خط مرکز محوطه جریمه بارسلونا به اونای لوپز رسید و او با یک ضربه نه چندان عالی توانست دروازه تراشتگن را باز کند.

دقیقه ۹۰، گل دوم بارسلونا توسط لیونل مسی؛ نیمار با نبوغ خود موفق به گرفتن پنالتی شد و مسی نیز توانست با گل کردن آن، بارسلونا را از افزایش فاصله امتیازی با صدر لالیگا نجات دهد.

منبع: طرفداری

کدخبر: ۱۴۶۷۹۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    ایول داش مسی شیر مادرت حلالت باشه

  • ashkan.66

    داداش مسی ! خخخ

  • ashkan.66

    بارسا باید مثل استقلال جوونگرایی انجام ب ده!