کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۴۶۵۵۸
تاریخ خبر:

نامه دختربچه ۷ ساله به مدیرعامل گوگل

مجله سخت افزار: کار کردن در گوگل یکی از بزرگترین آرزوهای بسیاری از افرادیست که با دنیای رایانه و تکنولوژی آشنایی دارند. البته استخدام شدن در این شرکت کار چندان آسانی نیست و گوگل به دنبال استعدادهایی است که بتوانند روند نوآوری در کمپانی را حفظ کنند.
سالانه صدها و شاید هزاران درخواست کار به مقر گوگل ارسال می شود که از بین آنها می توان به موارد جالبی هم برخورد کرد. یکی از این نامه ها این هفته توسط خود گوگل منتشر شده است.
ماجرا از این قرار است که یک دختربچه ۷ ساله از انگلستان نامه ای به ساندر پیچای مدیرعامل گوگل نوشته و از علاقه قلبی خود به استخدام شدن در این شرکت خبر داده است.
در بخشی از این نامه این کودک که کلویی نام دارد اشاره می کند که تا کنون تنها ۲ نامه نوشته که یکی از آنها به بابانوئل و دیگری به "رییس گوگل" (که نامش را هم نمی داند) بوده. کلویی عنوان کرده که دوست دارد در آینده علاوه بر کار کردن در گوگل در یک کارخانه شکلات سازی هم کار کند و همچنین در رشته شنا در المپیک مسابقه دهد. کلویی به "رییس گوگل" می گوید که به کامپیوترها خیلی علاقه دارد و به همین دلیل پدرش برای او یک تبلت خریده و قول داده اگر او در مدرسه عملکرد خوبی داشته باشد در آینده یک کامپیوتر نیز برایش بخرد.
اما ماجرا به همینجا به پایان نمی رسد. ساندر پیچای شخصا نامه ای به منزل این دختر ارسال می کند که در آن اشاره شده گوگل بسیار خوشحال است که او به کار کردن در شرکت علاقه نشان داده است.
در بخش دیگری از این نامه آمده که گوگل منتظر است تا کلویی مدرسه را به پایان برساند و سپس درخواست کارش برای آنها ارسال کند تا بتوانند همکاریشان را با هم شروع کنند. ساندر پیچای به این دختر ۷ ساله می گوید تلاش کردن و به دنبال آرزوها رفتن در نهایت می تواند باعث شود به همه خواسته هایش برسد.

شاید این نامه برای مدیرعامل یکی از بزرگترین شرکت های جهان اتفاق خاصی به حساب نیاید اما بدون شک در روند زندگی یک دختر بچه ۷ ساله تاثیر بسیار بزرگی خواهد گذاشت.

کدخبر: ۱۴۶۵۵۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • chadegan

    ماهم نامه نوشتیم به روحانی. اصلا نخوند د ماغشا پاک کرد باهاش

  • hassan.salami

    ادمای بزرگ فکرش هم بزرگه ..ایول

  • omidof

    دمت گرم

  • saaam

    واقعاً آفرین به هر دوشون.

  • tiam

    واقعا وطنم ای شکوه پابرجا …?

  • ناشناس

    واقعا چه ربطی داشت? ذات ادما فرق داره ری یس گوگل هم از شانس خوب اون دختر ادم خوبی بود! چرا پای وطنو وسط میکشی وطن فروش

  • hauking

    حالا اگه یه دختر بچه این نامه رو تو ایرا ن مثلا به یه شرکت معتبری(هر شرکتی) تو ای ران میداد بنظرتون چی جوابشو میدادن؟؟؟ به نظر من که بهش میگفتن بیا برو بابا دهنت بو شیر میده یا/ما کارگر اقا استخدام میکن یم/گروه سنیت به این کارا نمی خوره حالا به هر صورت یه بهانه می اوردن

  • Mehdi_Rmn

    چه وبطى به وطن داره؟! ؛ چرا اينقدر ظرفي تمون اومده پايين ??