کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۵۶۳۹۴
تاریخ خبر:

می توان یارانه فقرا را ۳ برابر کرد

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امکان ایجاد شغل مناسب مطابق با کرامت جوانان فراهم است، این مهم، تلاش، مدیریت جهادی و چشم نداشتن به دست بیگانگان را می خواهد.

به گزارش مهر، سیدابراهیم رییسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز در جمع مردم بیرجند با اشاره به رسیدن د برصد بیکاری بر اساس برنامه ششم توسعه به ۸ درصد گفت: برنامه ششم صریحا اعلام کرده که آمار بیکاری باید از ۱۲ درصد به ۸ درصد برسد و بر اساس این، سالی حداقل ۱ تا ۵،۱ میلیون کار ایجاد شود.

وی با بیان اینکه امکان ایجاد شغل مناسب مطابق با کرامت جوانان فراهم است، افزود: بعضی از کارگاه ها تعطیل یا نیمه تعطیل شده اند. امکان آماده شدن ۲۵ درصد از این کاراگاه ها و قرارگرفتن شان در خط تولید با امکانات فعلی، وجود دارد.

رییسی ادامه داد: این مهم، تلاش، مدیریت جهادی و چشم نداشتن به دست بیگانگان را می خواهد و این اتفاق امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه مردم از فساد اداری عصبانی هستند، گفت: مردم عصبانی هستند که هر روز تیتر روزنامه ها اخبار فساد را می زنند. تا چه زمانی مردم باید شاهد فساد که هیچ گونه تناسبی با نظام اسلامی ندارد، باشند.

رییسی با طرح این پرسش که آیا نمی شود جلوی فساد را گرفت، اظهار داشت: زمانی که من در سازمان بازرسی کل کشور بودم، بسیاری از مراکز ایجادکننده فساد را پشت ویترین قرار دادیم تا زمینه برای برخورد از سوی مسئولان فراهم شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با اشاره به مبعث حضرت رسول با بیان اینکه فلسفه بعثت بهره مندی انسان از همه مواهب خدادادی است، گفت: فلسفه بعثت، کرامت های اخلاقی در جامعه بوده است. در شان و کرامت یک انسان است که زندگی، کار، تحصیلات و آینده ای برای خود داشته باشد.

وی با بیان اینکه دولت باید در جهت کرامت همه شهروندان گام بردارد تصریح کرد: کرامت یک انسان این است که فکر، اخلاق و عمل او هم طراز با اسلام باشد.

رئیسی با اشاره به موضوع فقر اظهار داشت: بسیاری، زندگی فقیرانه ای دارند و در این فقر، صبر می کنند. بسیاری برای پیدا کردن شغل، به کس و ناکس مراجعه می کنند و شب که به خانه می روند، نزد زن و فرزند، خجل می شوند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در زمان مسئولیتم در آستان قدس، بیشترین مراجعات درخصوص پیدا کردن شغل بوده است، گفت: زندگی، کار، تحصیلات و معیشت به عهده دولت اسلامی است. دولت باید با استفاده از همه بهره هایی که وجود دارد، تلاش کند تا شغل شرافتمندانه ای برای مردم ایجاد شود.

وی با بیان اینکه واقعا چگونه عده ای زندگی خود را فقط با یارانه ۴۵ هزار تومان می گذرانند، گفت: آیا امکانات نیست تا زندگی این فقیر نجات پیدا کند؟ این امکانات وجود دارد. ما در کشور، ثروت و جوان آماده و مستعد برای کار، کم نداریم.

رییسی در ادامه با اشاره به دوران حضورش در آستان قدس رضوی گفت: من در آستان قدس، بهترین شرایط را به لحاظ مادی و معنوی داشتم اما عاملی که باعث شد وارد این عرصه شوم، مشکلات مستمندان بود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در همین رابطه با بیان اینکه مردم از وعده دادن خسته شده اند، افزود: باید در دولت اسلام و دولت کار و کرامت، یک بار هم که شده دسته بندی های سیاسی و خط کشی های غیرواقعی را کنار بگذاریم. باید از همه ظرفیت ها برای حل مشکلات کشور بهره بگیریم.

رییسی در پایان خاطرنشان کرد: می توان با همین سطح درآمدی در کشور، فقر را به طور مطلق از بین برد. این امکان وجود دارد که یارانه های فقرا، ۲ تا ۳ برابر افزایش پیدا کند.

کدخبر: ۱۵۶۳۹۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mazdak

    شعار کجا عمل کجا ملت ایران کجا …..

  • zorro

    خخخ.وعده های دم انتخاباتی.

  • ebrahimi.ali68

    خدا کنه پشت این حرفا عمل هم باشه.

  • mohammad125

    به نظر من باید بلد باشی ماهیگیری یاد بدی نه ماهی بدی . همین که با این حرف میخواد رای جمع کنه برا من کاملا مشخصه که این آ قا هم مثل احمدی نژاد تورم رو میبره بالا و اگه بتونه این پول رو هم بده ، با بالا رفتن تورم فقیر بی پولتر میشه . فقیر دار ه تلاش میکنه یه تومن در بیاره ولی سیاست و کارایی این آقایان یه شبه ارزش یه تومن فقیر رو به پشیز کاهش میدن . آقا نمیخوایی م . ندین که ۳ برابرشو بگیرین . سر مارو ه م شیره نمالید .

  • amir48969

    نماینده پوتین چه قولی بهت داد

  • davoud.gh

    معلومه ایشون هم دولتش گداپروره. چرا میخا ی پول بدی به فقیر که تورم بالا بره. موقع یت شغلی در حد قشر فقیر و متوسط ایجاد کن. معلومه ایشون فقط داره وعده میده.متاسفم که باید چنین کاندیداهایی انتخاب کنیم.

  • seyed.mohammad

    کشوری که روی گنج خوابیده کشوری که نزدیک به 40 تا ماه مبارک داشته فطریه گرفته. کش وری که مردمانش زکات خمس میدن. کشوری که غ نی از سرمایه های ملیست. به هر حال امید ک ه کارو به کاردان بسپارن ملت شریف نجیب مظ لوم ما.

  • ali.tehran

    چندسالی هست هرکی کاندید میشه میگه جالبیش م اینه وقتی انتخاب میشه کاری نمیکنه

  • sepanta_gashtasb_parsi

    کاملا با حرف اقای محمد حیدری موافقم.ازین ور پول میدن ازون ور صدبرابرشو از ملت می گیرند.

  • h4m3d

    تورم هم سه برابر و بیشتر میشه

  • musioali

    عجب دقیقه نود یادت افتاده ،منظورش اینه ک ه اکه من رییس جمهور شم یارانه ها رو سه ب رابر میکنم. اقاااااا درد مردم این یارانه فکسندنی نیس که چماق کردید میزنید سر ملت ای بابا.

  • daryosh2017

    نسخه قدیمی و تکراری پوپولیسم

  • karimian

    آقا بسه خواهشا.بخدا فقیر پول اینطوری نمی خواد.کار درست و حسابی میخواد که بتونه خو دش به حق پول بگیره.نه اینکه شبانه روز کا ر کنه و یک ششم حقشم بهش ندن و آخرش به یا رانه محتاج بشه بازم نصف هزینه هاش بمونه

  • kourosh88

    وای این یارانه مسخره پدر مملکتو درآورد…

  • iranian.m

    احمدی نژاد دوم

  • shahram111

    شما زیرمجموعه خودتو نتونستی کنترل کنی.یا رو چاپید و رفت صداش هم در نیاوردی.الان ا ومدی راه محمود رو ادامه بدی؟

  • m.ch

    وای به حال ما با این همه منابع نفت و گاز .. مثل گداها باهامون رفتار میشه

  • asghar

    احمدی نژاد ۲ هستن ایشون

  • ناشناس

    نگا نظرات :/ ته تفکر و نقدتون ایناس؟ الب ته حقم دارین اینجوری صحبت کنین ..

  • bakhtiyari.ir

    کاش این یارانه جم بشه چیه ابرومونو بردن

  • mahammad

    دوبار کامنت گذاشتم وکامنت منو چاپ نکردید !! دروغ تهمت یا فحشی در اون بود؟؟؟

  • ali64rezaei

    محمد حیدری لایک داری آقا چرا هرکی میاد ا سم یارانه میاره والله به پیر به پیغمبر ا ین یارانه به درد کسی نمیخوره شما میخوای به فقرا کمک کنی؟ اشتغال براش ایجاد کن به ش امکانات بده یارانه جز بی ارزش کردن پول ملی و گرانی هیچ پیامدی نداره هفت صبح نظ رمو نذاشتی دیگه نه من نه تو!