کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۴۶۷۴۴
تاریخ خبر:

مهلت مجدد برای جاماندگان از ثبت نام کنکور سراسری سال ۹۶

مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور سراسری سال ۹۶ که از ثبت نام در این کنکور جامانده اند می توانند بار دیگر نسبت به نام نویسی جهت شرکت در این آزمون اقدام کنند.
حسین توکلی در گفت و گو با میزان گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۶ به پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و همچنین متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی از روز سه شنبه ۱۹ بهمن ماه از طریق سایت سنجش کشور آغاز شده بود.

وی افزود: با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده زمان داوطلبان جهت نام نویسی در آزمون سراسری سال ۹۶ ساعت ۲۴ امروز یکشنبه اول اسفند ماه پایان می پذیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با اشاره به فرصت مجدد تعیین شده برای داوطلبان جامانده از ثبت نام در کنکور سراسری سال ۹۶ اظهار کرد: آن دسته از داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت نام در آزمون سراسری سال ۹۶ نشده اند می توانند از تاریخ ۱۵ تا ۱۸ اسفند ماه جهت ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

توکلی ادامه داد: همچنین سایر ثبت نام کنندگان نیز می توان در مهلت تعیین شده نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با ارائه آماری از تعداد ثبت نام کنندگان در آزمون سراسری سال ۹۶ تصریح کرد: تا ساعت ۱۶:۰۰ امروز یکشنبه اول اسفندماه تعداد ۸۴۳ هزار ۵۲۴ داوطلب ثبت نام خود نهایی کرده اند.

کدخبر: ۱۴۶۷۴۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • moosa741

    سپاس