کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۸۱۵۱
تاریخ خبر:

مهریه بازیگران مشهور زن ایرانی چقدر است؟

مهریه بازیگران به شدت به شخصیت خود فرد برمی‌گردد و نگاهی که او به ازدواج داشته. البته بازیگرانی هم هستند که حسابی پوست آقا داماد را کنده‌‌اند اما در تمامی مصاحبه‌ها انکار می‌کنند.

مهناز افشار
مهناز افشار پر سروصداترین مهریه را در کشور داشت. مرضیه برومند در مصاحبه‌ای اعلام کرد که خانم بازیگر که همان افشار باشد دوبرابر بودجه تئاتر کشور پشت قباله‌اش ملک دارد. بعد از آن، افشار حسابی شاکی شد و در تماسی به برومند گفت که مهریه‌اش ۱۰ شاخه گل نرگس است که اگر همان هم شما را اذیت می‌کند، تقدیم تئاتر ایران می‌کنم. که برومند هم جواب داده: «نیازی به گل ندارد اما می‌تواند بنز زیرپایش را برای خانه تئاتر بفروشد!» جالب این‌جاست که کمی‌بعد یاسین رامین همان مهریه دهنده بزرگ، مصاحبه‌ای کرد و در آن گفت که مهریه ۵ شاخه گل نرگس بوده است.

یکتا ناصر
شوهرش تا قبل از عاشقانه‌ها کم‌تر شناخته می‌شد. منوچهر هادی کارگردان سریال عاشقانه‌ها و همسر یکتا ناصر است. او در مصاحبه‌ای اعلام کرد که مهریه همسرش فقط ۵ سکه بهارآزادی بوده است. آن‌ها سال ۱۳۹۴ باهم ازدواج کردند که ماحصل این زندگی، فرزندشان سوفیا است.

بهنوش بختیاری
یکی از عجیب‌ترین نمونه سلبریتی‌ها، بهنوش بختیاری است. او در مصاحبه‌ای اعلام کرد که بدون عروسی، آرایش‌کردن و حتی خرید طلا و حلقه به محضر رفته و پس از عقد رفته‌اند سرخانه‌شان، تا زندگی را آغاز کنند. مهریه‌ای هم که توافق شده، ۱۴ سکه بهار آزادی بوده است. اما نکته جالب این ازدواج، همسر اوست که در طی این سال‌ها همیشه از رسانه‌ها فراری بوده و بسیاری از مردم به دنبال شناخت او هستند. شاید دلیل اصلی پیگیری مردم، خاطره‌های عجیب و غریب بهنوش از همسرش است که اوج این خاطرات، داستان منت‌کشی‌ برای بازگشت شوهرش به زندگی بود. البته بختیاری در آخرین مصاحبه‌اش اعلام کرده که در اوج لذت از زندگی دو نفره به سر می‌برد و حسابی حالش خوب است. خدارا شکر!

نرگس محمدی
اولین‌بار بحث ازدواجش در برنامه دورهمی مطرح شد، وقتی که در جواب مهران مدیری گفت خواستگار ندارد. بعد از آن خبری از او نشد تا برنامه تئاتری که در مشهد داشت. تئاتری مشترک با علی اوجی. گویا همان‌زمانی که مشهد بودند باعلی اوج عقد کردند و مدتی بعد هم، ازدواج آن‌ها رسما اعلام شد. نرگس محمدی مهریه خود را ۱۱۰ سکه عنوان کرد که آن هم اصرار خود آقای همسر بوده است.

ویدا جوان
ویدا جوان برخلاف رسم و رسوم ایرانی‌ها خودش از ایلا تهرانی خواستگاری کرد. ایلا هم که اصلا انتظار خواستگاری نداشت بالافاصله قبول کرد! البته برای این‌که به خانواده‌ها هم احترام بگذارند، مراسم آشنایی ترتیب دادند که البته آن‌هم متفاوت بود. ایلا به جای گل و شیرینی با کتاب سعدی و دو جلد از کتاب‌های هوشنگ به مراسم خواستگاری رفت. اما ته هنری بازی‌شان، مهریه ویدا جوان است. ۷۱۱۱ شاخه گل رز هلندی به رنگ‌های سفید، قرمز و زرد .

نیوشا ضیغمی
آرش پولادخان متولد اصفهان و در کار تجارت نقره است. نیوشا ضیغمی که تحمل نمی‌کرده خانواده‌ها برسر مهریه در مراسم خواستگاری چانه بزنند همان اول کار را راحت و مهریه‌اش را ۱ سکه بهار آزادی عنوان کرده است.

بهاره رهنما
ازدواج اولش با پیمان قاسم‌خانی بود. اما ازدواج دومش بود که حسابی خبرساز شد. او برای ازدواج مجدد، مراسم عروسی گرفت و عکس‌هایش به وفور در اینترنت دیده می‌شد. امیرخسرو عباسی همسردوم رهنماست و مدیریت یک برند آرایشی معروف را به عهده دارد. رهنما او را حاج آقا خطاب می‌کند و تنها شرط ازدواجی که شوهرش گذاشته، نماز اول وقت است. رهنما مهریه خاصی ندارد و به قول خودش یک هدیه بین خودشان است اما حق طلاق، مسکن، حضانت و… را از شوهرش گرفته.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کدخبر: ۱۷۸۱۵۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • khordbin

    شوهر رهنما که پسر حسن عباسیه تئوریسینه، اون یکی هم که رامین، مهریه که هیچ، بوقتش یه چیزدستی هم بهشون میدن وخلاص، مال باب اشون که نیست!

  • moham313yar

    خوردبین فازت چیه؟؟؟ حسن عباسی با امیر خس رو عباسی چه سنمی داره

  • saied

    دروغگو دشمن خداست یعنی اینها بدون هیچ چش مداشت مادی رفتن خونه بخت من که باور نمی کنم