کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۴۹۳۶
تاریخ خبر:

مهاجرت سرمربی تیم ملی دختران فوتبال ایران به آمریکا

کتایون خسرویار سرمربی تیم ملی بانوان به پایان کارش با دختران ایرانی نزدیک شده است زیرا از آمریکا خبر می‌رسد که پیشنهاد هدایت تیم‌های آکادمی باشگاه رین را قبول کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، خسرویار که تیم ملی زیر ۱۹ سال ایران را به مرحله دوم مقدماتی جام ملت‌های آسیای زیر ۱۹ سال رساند، به زودی راهی ویتنام می‌شود تا با دخترانش ایران را به تورنمنت اصلی برساند.

تیم ملی زیر ۱۹ سال بانوان ایران باید در ویتنام با میزبان، کره جنوبی و لبنان بر سر ۲ سهمیه حضور در جام ملت‌های آسیا رقابت کند. جام ملت‌های آسیای زیر ۱۹ سال در بخش زنان، تنها با حضور ۸ تیم برگزار می‌شود که به جز تایلند میزبان، سه تیم برتر تورنمنت قبل، سایر سهمیه‌ها را اشغال کرده اند و بقیه تیم‌ها باید برای ۴ سهمیه باقی مانده رقابت کنند.

کتایون خسرویار بعد از پایان کار در ویتنام، راهی آمریکا خواهد شد تا هدایت تیم‌های آکادمی رین اف سی را برعهده بگیرد. به نظر می رسد سرمربیگری تیم ملی رزومه خوبی برای کار جدید او در ینگه دنیا بوده باشد. رِین اف سی، یکی از بهترین تیم‌های زنان فوتبال در آمریکاست و سال گذشته در رتبه سوم فصل را به پایان رسانده است.

مهاجرت خسرویار به سطح اول فوتبال در آمریکا، می‌تواند گام مهمی در فوتبال زنان در ایران قلمداد شود، زیرا وی می‌تواند در آینده این تجربه را در اختیار زنان ایرانی بگذارد هر چند بعید است که او بار دیگر برای کار در فوتبال ایران و امکانات ضعیف دختران ایرانی به کشور باز گردد.

کدخبر: ۲۵۴۹۳۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر