کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۴۶۰۲۶
تاریخ خبر:

مقام معظم رهبری: «آشتی‌ملی» معنی ندارد

در آستانه‌ سالگرد قیام مردم تبریز، هزاران نفر از مردم استان آذربایجان شرقی، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

با هم بخش‌هایی از بیانات ایشان را در این نشست مرور می‌کنیم:

**** امسال ۲۲ بهمن برای کشور آبرو شد؛ بنده زبانم قاصر است از اینکه از ملت تشکر کنم؛ خدا را باید شکر کرد. این نسل سوم و چهارم انقلاب است که می‌آید مقابل دشمن می‌ایستد و حرف قاطع خود را می‌زند. مسئولین نباید این حضور مردمی را به حساب گلایه نداشتن آنها از فعالیت‌های ما مسئولین به حساب نیاورند؛ مردم گله‌مندند؛ مردم با تبعیض و کم‌کاری و بی‌اعتنایی به مشکلات، میانه‌ای ندارند.

**** یک عده‌ای تعبیر «آشتی_ملی» را می‌گویند؛ اینها به نظر من معنی ندارد؛ مردم با هم متحدند؛ چرا می‌گویید آشتی؟ مگر مردم باهم قهرند؟ بله، مردم با آن کسانی که روز عاشورا آمدند وسط خیابان و با قساوت و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهرند و آشتی هم نمی‌کنند.

**** یکی از ترفندهای دشمن -چه در دولت قبل آمریکا و چه در دولت فعلی آمریکا- این است که مدام تهدید می‌کنند به جنگ؛ اینکه گزینه‌ی نظامی روی میز است. آن مسئول اروپایی به مسئولین ما می‌گوید اگر برجام نبود، جنگ در ایران حتمی بود؛ دروغ محض! چرا می‌گویند جنگ؟ چون ذهن متوجه بشود به جنگ، جنگ واقعی، جنگ اقتصادی و تحریم و گرفتن عرصه‌ی کار و فعالیت و فناوری در کشور است؛ جنگ واقعی، جنگ فرهنگی است؛ ما را به جنگ نظامی متوجه می‌کنند تا از این غفلت کنیم.

**** مردم آذربایجان در همه تحولات مهم اجتماعی و سیاسیِ ۱۳۰ سال گذشته کشور مانند قضیه تنباکو، مشروطه، نهضت ملی‌شدن صنعت نفت، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از اصلی‌ترین محورهای مبارزه بوده‌اند و این شناسنامه و تاریخ پر افتخار آذربایجان است. آذربایجان نقطه قوت انقلاب و نظام اسلامی است و مردم آن در راه دفاع از وحدت ملی از جانشان مایه گذاشته‌اند که همه باید قدردان این فداکاری باشند.دشمن همواره به ایجاد شکاف قومیتی چشم طمع دوخته تا به خیال خود از هر گسلی در کشور استفاده و زلزله ایجاد کند، در حالی‌که هیچ گسلی در کشور وجود ندارد و مردم، یکپارچه و متحد هستند.

کدخبر: ۱۴۶۰۲۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • dr.hamed7

    یاشاسین رهبرم

  • 94401194

    تا پای جان دلداده ی فرمان مولایم… لبیک ی ا خامنه ای….

  • ناشناس

    خخخخ

  • ناشناس

    عجب

  • mehdi313

    درود بررهبرم سید علی خامنه ای

  • kkhazei

    آقا كامنت ما چه مشكلي داشت كه سانسور شد

  • kkhazei

    حزب فقط حزب علي رهبر فقط سيد علي …

  • ebrahimamini

    درود بر رهبر عزیزم . حرف دل مردم رو زدید

  • sam6913

    دورود بر رهبر با بصیرتم..کامنتا رو که من تشر نمیکنین

  • hafez28sh

    فقط بسیجی کتک خورد بقیه دیگه خاشاک بودن . عجب