کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۶۰۱۹۱
تاریخ خبر:

معرفت نفتی‌ها و تعلل پرسپولیسی‌ها

باشگاه نفت تهران در مکاتبه با سازمان لیگ اعلام کرده از محل درآمدهای این باشگاه، ۷۰ میلیون تومان به حساب هادی نوروزی بابت مطالبات فصل سیزدهم پرداخت شود.

به گزارش خبرآنلاین،آنها علاوه بر این رقم، اعلام کرده‌اند ۳۸ میلیون تومان دیگر نیز به خانواده این بازیکن بابت برگزاری مراسم تشییع، خاکسپاری و ختم نوروزی پرداخت شود. بد نیست بدانید دو، سه روز قبل از فوت هادی، این کاپیتان بااخلاق جلسه‌ای به مدت دو ساعت با منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت تهران داشته که شهریاری یکی از اعضای هیأت‌مدیره در آن شرکت داشت. توافقاتی برای پرداخت بدهی‌های هادی از سوی نفت در این جلسه به وجود آمد اما اجل به نوروزی مهلت نداد تا حلاوت دریافت مطالباتش را بچشد. سازمان لیگ نیز فوراً وارد عمل شده و چک ۱۰۵ میلیون تومانی برای پرداخت به خانواده نوروزی را آماده کرده است. این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که مسئولان باشگاه پرسپولیس با بهانه موانع مالی برای دادن پول به نوروزی، برای خود زمان می‌خرند. حتی شنیدیم حدود دو هفته قبل که از سوی مسئولان باشگاه به حساب بازیکنان پول واریز شد، باز هم رقم واریزی به حساب نوروزی جزو کمترین رقم‌ها بود!
جدا از اینکه هادی نوروزی بابت فصل قبل طلب دارد، حتی حساب و کتاب ۵ سال حضورش قبل از آن نیز بسته نشده است. به طور کلی، تسویه حساب با هادی برای باشگاه پرسپولیس دردسرهای زیادی خواهد داشت. از یک سو، او حدود ۲ میلیارد تومان به طور کلی از باشگاه طلب دارد اما مسئولان باشگاه می‌خواهند مالیات قراردادهای او را کم کنند. همچنین قرار است جریمه‌های تیمی طی سال‌های قبل نیز از حساب او کسر شود و این موضوعی است که مسئولان باشگاه بر روی آن پافشاری می‌کنند. این روزها گفته می‌شود باشگاه اگر سرعت بیشتری برای حساب و کتاب مطالبات هادی نوروزی به خرج دهد، برای پرداخت آن هیچ مانع قانونی وجود ندارد چون باشگاه می‌تواند با انتشار نامه‌ای به وکیل خانواده نوروزی، مبلغ کامل پرداختی را اعلام کند و این موضوع به سرمایه مرحوم اضافه شود اما تعلل مسئولان باشگاه یک بهانه می‌خواست که جور شد‌؛ مانع قانونی در مورد انحصار وراثت!

کدخبر: ۶۰۱۹۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • kalanimehr

    پرسپولیس برا زنده ها پول نمیده ، مرده ها که جای خود دارن ;