کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۰۹۹۲
تاریخ خبر:

مشخصات فنی مرسدس می‌باخ اس-کلاس مدل ۲۰۱۹

عاشقان S-Class کادوی خود را زودتر ازموعد تقویمی‌اش دریافت کرده‌اند، زیرا تصاویر مرسدس-می‌باخ ۲۰۱۹ پیش از رونمایی در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ منتشر شد. این خودرو قرار است تابستان سال آینده برای فروش عرضه شود.

به گزارش خبرآنلاین، این خودروی شگفت‌انگیز که آخرین مدل از خودروهای لوکس مرسدس است، با جلوپنجره‌ی جدید و کمک‌فنرهای عمودی، رنگ دو تونالیته و هر چیز دیگری که سلیقه ۲۰۱۹ بپسندد، عرضه شده است.

طراحان مرسدس-می‌باخ اعلام کرده‌اند که ایده ساخت این خودروی زیبا راز یک کت راه‌راه الهام گرفته‌اند؛ درست مانند مرسدس می‌باخ Vision 6 که سال ۲۰۱۶ (۱۳۹۵) رونمایی شد.

مرسدس می‌باخ ۲۰۱۹ S560 4Matic دارای یک موتور ۴ لیتری دوقلوی ۸سیلندر است که ۴۶۳ اسب‌بخار قدرت و گشتاوری برابر با ۷۰۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند. دیگر مشخصات این خودرو همانند مدل ۲۰۱۸ است و می‌تواند طی ۴٫۸ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

مدل دیگر این خودرو یعنی می‌باخ ۲۰۱۹ S560 هم مانند مدل سال قبل، به موتور ۶ لیتری ۱۲سیلندری مجهز است که ۶۲۱ اسب‌بخار قدرت و گشتاوری برابر با ۱۰۰۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند. این موتور قدرتمند می‌تواند خودرو را در عرض ۴٫۶ ثانیه از حالت ایستا به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند.

چرخ‌های این مدل‌های جدید، با قطر ۵۱ سانتی‌متر (۲۰ اینچ) و در سه طرح مختلف و بنا بر سلیقه مشتری، قابل انتخاب هستند. مشتریان همچنین می‌توانند از بین ۹ رنگ مختلف دو تونالیته، رنگ موردعلاقه خود را برای بدنه خودرو انتخاب کنند.

درون خودرو هم دو ترکیب رنگی جدید اعمال شده است: قهوه‌ای-سیاه و بژ ساوانا (گرم‌دشت)-سیاه. چرم روی صندلی هم به رنگ سیاه ناپاست و دوخت آن در رنگ‌های مسی، طلایی و نقره‌ای قابل انتخاب است.

طول خودروی مرسدس می‌باخ S-Class برابر با ۵۴۶ سانتی‌متر و فاصله محور چرخ‌های جلو و عقبش، ۳۳۶ سانتی‌متر است که از سدان S-Class، ۲۵ سانتی‌متر بیشتر است و باعث می‌شود سرنشینان صندلی عقب، فضای جلو پای بیشتری داشته باشند.

قیمت قطعی این خودرو هنوز رسما اعلام نشده، اما قیمت مدل سال گذشته مرسدس می‌باخ S 560 4Matic برابر با ۱۶۸۶۰۰ دلار و قیمت مرسدس می‌باخ S 650، برابر با ۱۹۸۷۰۰ دلار است. به همین دلیل، احتمال می‌رود که قیمت مدل ۲۰۱۹ این خودروها، کمی بیشتر باشد.

توضیحات

*

توضیحات

توضیحات

توضیحات

توضیحات

کدخبر: ۲۰۰۹۹۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر