کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۴۰۸۲۶
تاریخ خبر:

مسعود بارزانی قدرت را ترک می‌کند

مشاور رسانه‌ای رئیس اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که مسعود بارزانی تصمیم به ترک قدرت در اقلیم کردستان گرفته است تا به ساختاری توافقی جهت پایان دادن به بحران سیاسی در کردستان دست یافته شود.

به گزارش ایسنا، کفاح محمود، مشاور رسانه‌ای رئیس اقلیم کردستان عراق در مصاحبه با اسپوتنیک گفت که مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان تصمیم به ترک قدرت در اقلیم کردستان گرفته است تا به ساختاری توافقی جهت پایان دادن به بحران سیاسی در کردستان که از بیش از یک سال و نیم قبل ادامه دارد، دست یافته شود.

وی افزود، بارزانی تصمیم به ترک ریاست اقلیم کردستان گرفته و طرح سیاسی را جهت پر کردن شکاف و حل اختلافات حل و فصل نشده میان گروه‌های سیاسی در اقلیم کردستان ارائه داده است تا احزاب درمورد نامزدی شخصی دیگر برای ریاست اقلیم کردستان به توافق برسند.

کفاح محمود تصریح کرد، طرحی که رئیس اقلیم کردستان ارائه داده، بر حمایت وی از شخصیتی تاکید کرده است که احزاب در مورد آن توافق کنند تا اداره امور را برعهده بگیرد و این طرح همچنین شامل انحلال دولت و تعیین رئیس جدیدی برای پارلمان می‌شود و بارزانی توپ را در زمین احزاب انداخته است و رایزنی‌هایی میان تمامی طرف‌ها در جریان است که ممکن است ظرف روزهای آتی به نتایج ملموسی دست یابد.

کدخبر: ۱۴۰۸۲۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • asvar.mehr

    بارزانی نامردیست که هم به عراق و هم به ک ردها خیانت کرده و یکی از عوامل ورود داعش به عراق اوست نفت عراق رو بدون اجازه دول ت به ترکیه میفروشه خود کردها هم ازش دل خ وش ندارند. رفیق اردوغان و اسامه نجیفی و اسرائیل

  • solin

    لابد تو مردی بچه ننه ، اونایی که بارزانی با کمک همین مدافعان ما در جبهه ها باهاش میجنگن تو اگه تو فیلمم ببینی حیس میکنی% %%