کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۱۴۱۴
تاریخ خبر:

مرد: همسرخیانتکارم را می‌بخشم و با او زندگی می‌کنم/ زن: مایلم با مردی زندگی کنم که با او رابطه داشتم

ایران نوشت: دو ماه قبل مرد جوانی از همسرش شکایت کرد.
شاکی که کارمند یک شرکت خصوصی است، به مأموران گفت: مدتی قبل برای کار به خارج از شهر رفته بودم اما به دلایلی زودتر از موعد از مأموریت برگشتم و مرد غریبه‌ای را در خانه‌ام با همسرم دیدم. پس از این اتفاق حتی نمی‌خواهم به چهره همسرم نگاه کنم و او را برای همیشه فراموش کرده‌ام و می‌خواهم مجازات شود.»
با اظهارات مرد جوان، همسر او و مرد غریبه بازداشت شدند و پس از تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه یازدهم دادگاه کیفری به ریاست قاضی متین راسخ انتقال یافت.
جلسه محاکمه به صورت غیر‌علنی و پشت درهای بسته دادگاه آغاز شد و زن جوان در حالی که دوستی با مرد غریبه را قبول داشت، سوگند خورد که هیچ رابطه‌ای با او نداشته است.
او به قضات گفت: «من اشتباه کردم اما همه اینها به خاطر بی‌توجهی همسرم بود. او همه زندگی‌اش برای دیگران است و هرگز به من اهمیتی نمی‌دهد. از این شرایط خسته شده‌ام و می‌خواهم از او طلاق بگیرم.» این ادعا در حالی مطرح شد که شاکی پرونده اظهارات همسرش را رد کرد.
در پایان این جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به اظهارات طرفین و مدارک پرونده زن جوان را به خاطر ارتباط با مرد ناشناس به تحمل ۹۹ ضربه شلاق محکوم کردند.
پس از صدور این حکم مرد جوان به همسرش ابراز علاقه کرد و خواستار بازگشت او شد اما زن مدعی شد برای طلاق اقدام کرده و می‌خواهد با مرد مورد علاقه‌اش زندگی کند.

کدخبر: ۲۰۱۴۱۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mili699

    زن عوضی

  • daryosh74

    صد رحمت به سیب زمینی

  • alipanahi089

    داریم کجا میریم !!!

  • morad

    چه مرد بی غیرتی

  • shahram111

    سیب زمینی خجالت کشید

  • amirtalebnezhad

    دو روز بعد از اونم طلاق میگیره