کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۵۶۰۲۹
تاریخ خبر:

مدارک جدید اشپیگل درباره پرونده تجاوز رونالدو به دختر آمریکایی

به گزارش اشپیگل ۴ روز قبل از بازی برگشت با بیلبائو، رونالدو، یک موضوع بسیار شخصی‌ را حل و فصل می‌‌کرد. در ۱۲ ژانویه ۲۰۱۰، در لاس وگاس، وکلای وی به همراه یک زن آمریکایی‌ پشت میز نشسته بودند. کسی‌ که ادعا می‌‌کرد ستاره رئال مادرید به وی تجاوز کرده است. هدف آن نشست حل کردن موضوع بدون رفتن به دادگاه بود.

جلسه با خانم سوزان ک (نام مستعار) و وکلیش با حضور کارلوس اوزاریو ده کاسترو، وکیل رونالدو برگزار شد، کسی‌ که در کل این داستان به این بازیکن مشاوره می‌‌داده است. او از طریق پیامک جزئیات جلسه را به این بازیکن گزارش می‌‌داده است.

وی در پیامکش نوشته است:

فرد میانجی می‌‌گوید که این دختر غرق در اشک است و فکر می‌‌کند که تو اهمیتی به این پرونده نمی‌‌دهی‌ و یک جای دیگر هستی‌. هنوز بحث پول مطرح نشده است اما مطرح خواهد شد.

رونالدو پاسخ می‌‌دهد:

اوکی.

اشپیگل حالا می‌‌گوید پس از تکذیب نزدیکان رونالدو، شواهد دیگری برای اثبات این قضیه دارد. در این اسناد رونالدو با اسم جعلی "topher" در پرونده حضور دارد. یک نامه محرمانه و توافقی نوشته شده است که هیچ شکی‌ نیست نویسنده ش رونالدو بوده است.

همچنین پیامک‌های رونالدو و وکیلش در سال ۲۰۱۰ وجود دارد که نشان از آگاه بودن او از جزئیات توافق دارد.

۴۷ دقیقه پس از اولین پیامک، رونالدو یک پیامک دیگر از لاس وگاس دریافت می‌‌کند. این بار رقم توافقی است. ۹۵۰ هزار دلار. رونالدو جواب می‌‌دهد:"اینقدر؟"

وکیلش می‌‌نویسد:" این رقم اولیه آنها است و ما بیشتر از ۶۶۰ هزار دلار قبول نمی‌‌کنیم."

رونالدو جواب می‌‌دهد: فکر نمی‌‌کنی‌ زیاد است؟"

وکیلش می‌‌گوید:" آره. فکر می‌‌کنم زیاد است و در تلاش برای کاهش آن هستم."

رونالدو جواب می‌‌دهد:" باید کمتر باشد."

وکیلش جواب می‌‌دهد:" اوکی."

موکلین رونالدو می‌‌گویند خانم سوزان ک هیچگاه در جمع این صحبت‌ها را تایید نکرده است پس ادعای اشپیگل ساختگی است. این توافق خارج از دادگاه و خصوصی بوده است و خانم سوزان ک نمی‌‌تواند عملا به خاطر این توافق در برابر عموم در مورد آن صحبت کند.

اشپیگل می‌‌گوید رقم نهایی‌ توافق شده ۲۶۰ هزار یورو بوده است. وکیل رونالدو در مونیخ یعنی‌ آقای کریلی، هفته پیش گفته بود که ادعای اشپیگل را به سختی دنبال خواهد کرد.

اشپیگل قبلا در مورد ملاقات رونالدو با خانم سوزان ک نوشته بود. رونالدو اما می‌‌گوید رابطه آنها توافقی بوده است. روزنامه آلمانی‌ می‌‌گوید این زن در نامه‌ای به رونالدو گفته است که بعد از شنیدن جواب نه، رونالدو با وی چه برخوردی داشته است. همچنین این روزنامه می‌‌نویسد او روز بعد از این اتفاق به بیمارستان مراجعه کرده و آزمایش تجاوز مثبت بوده است. بعد از آن پزشک وی را معاینه کرده و اثر کبودی در بدن این زن آمریکایی وجود داشته است. پس از آن به وی دو آنتی بیوتیک داده شده است و به مرکز مشاوره روانی‌ فرستاده شده است که مخصوص قربانیان تجاوز است.

در ادامه این روزنامه می‌‌گوید دلیل نرفتن رونالدو به دادگاه این بوده است که معمولا چنین اتفاق‌هایی‌ توسط ستاره‌های مشهور بیرون از دادگاه حل می‌‌شود و با پرداخت پول مانع از عمومی شدن قضیه می‌‌شوند. همچنین با توافق، هیچ دادگاهی تشکیل نمی‌‌شود و هیچ قاضی از آن نمی‌‌تواند صحبت کند. همه چیز در تاریکی‌ باقی‌ خواهد ماند.

در صحبت این خانم و وکلای رونالدو، وی از نگرانی خود مبنی بر احتمال آسیب دیدن از طرف رونالدو صحبت می‌‌کند. در آخر با ۳۷۵ هزار دلار قضیه فیصله پیدا می‌‌کند. اشپیگل نحوه پرداخت را هم از طریق جزایر بریتیش ویرجین می‌‌داند که یکی‌ از مناطقی است که ثروتمندان برای دور زدن مالیات از آن استفاده می‌‌کنند.

منبع:

کدخبر: ۱۵۶۰۲۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ali20h2

    به بازیگرا به چشم منبع پول نگاه میکنن ما جرا معلومه چیه خیلی تابلو