کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۶۰۵۷۶
تاریخ خبر:

مداحی که برای پیروزی حسن روحانی شیرینی پخش کرد

آنانی که مشتری ثابت هیات عبدالرضا هلالی هستند بر این نکته تاکید می کنند که از جمع جوانان پرشمار هیات این مداح سرشناس بسیاری از آنها طرفدار حسن روحانی هستند.

طرفدارانی که در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری البته بیشتر با تبلیغ دهان به دهان حمایت گسترده خود را از دولت تدبیر و امید نشان دادند.

عبدالرضا هلالی اما در ابتدا حمایت خود را از محمدباقر قالیباف اعلام کرد. بعدا و با انصراف قالیباف او راه آقای شهردار را در پیش گرفت و پیرو ابراهیم رییسی شد.

عبدالرضا هلالی طی سالیان اخیر نشان داده که در مخاطب شناسی از هوش بالایی بهره می برد که اگر چنین نبود طیف های مختلف جوانان، هنرمندان، ورزشکاران و… پای مداحی هایش نمی رفتند.

این مداح سرشناس و کمی هم جنجالی، با پیروزی حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با درک صحیح شرایط موجود و اطلاع از آرای طرفدارانش، سیاستمدارانه به جشن پیروزی حامیان حسن روحانی رفت و در بین آنان شیرینی پیروزی توزیع کرد!

بازتاب مثبت انتشار فیلم کوتاه توزیع شیرینی عبدالرضا هلالی در جشن پیروزی حامیان روحانی در شبکه های اجتماعی نشان می دهد عبدالرضا هلالی مداح سیاستمداری است که می داند از فرصت ها چگونه استفاده کند.

بی جهت هم نیست که جمعیت هیئت های هلالی در ماه محرم آن قدر زیاد می شود که او چند سال است نمی تواند هیئت های محرم خود را در میدان خراسان برگزار کند و به همین دلیل برنامه های شب های دهه اول محرم خود را در سالن کشتی شهدای هفتم تیر برپا می کند.

منبع: خبرآنلاین

کدخبر: ۱۶۰۵۷۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • das123das

    هفت صبح جون به این حرکت آقای هلالی نمیگن هوش بالا و مخاطب شناسی بلکه میگن حرکت د ر مسیر باد یا همون حزب باد که الان این آ قا با یه نسیم جهتش رو عوض کرد

  • saeedhyas

    آفرین بر آقای هلالی روشن فکر

  • fantom52

    اختاپوس(آفتاب پرست)

  • musioali

    هه از اون وقت آویزون رییسی بودن، به قول دوستمون حذب بادن اینا??

  • shahram111

    حزب باد

  • reza006

    بخاطر منافع مالی دست به چه کارهایی که نم یزنه مارماهی

  • ali.rezaei64

    مارماهی رو خوب اومدی