کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۳۰۵۰
تاریخ خبر:

محور خسروی برای تردد زائران امسال بازگشایی شده است

رئیس پلیس راهور ناجا از بازگشایی محور خسروی برای تردد زائران اربعین از امسال خبر داد.

به گزارش مهر، سردارتقی مهری در پنجاه و نهمین جلسه کمیته هماهنگی طرح های ویژه ترافیکی گفت: محور خسروی برای تردد زائران امسال بازگشایی شده است وبرای نخستین بار پذیرای زائران اربعین است.

وی ادامه داد برای تسهیل در نردد زایران و کاهش گره های ترافیکی در مسیر های منتهی به مرز کلیه عملیات های عمرانی در محورهای خوزستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، مرکزی و همدان از ۸ تا ۲۵ آبان ماه ممنوع است.

رییس پلیس راهور ناجا همچنین گفت: صدور بارنامه توسط شرکت های حمل و نقل از ۱۰ تا ۲۵ آبان به سمت استان های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، مرکزی و همدان ممنوع است. و این ممنوعیت برای باز نگه داشتن مسیرهای منتهی به مرز انجام می شود.

وی گفت: طرح ترافیکی ویژه اربعین از ۸ آبان‌ آغاز و تا ۲۵ آبان‌ماه امسال در سه استان دارای پایانه مرزی، استان‌های همجوار و دیگر محورها و معابر پرتردد ادامه دارد؛ در صورت نیاز اجرای این طرح تا تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: خوشبختانه اقدامات خوبی در راستای سهولت برگزاری مراسم اربعین صورت گرفته و باید با تمام ظرفیت تلاش خود را برای هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن این راهپیمایی انجام دهیم.

این مقام ارشد انتظامی از آماده باش ماموران پلیس در استان های خوزستان، ایلام و کرمانشاه و نیز اعمال یکسری ممنوعیت ها و محدودیت ها برای برخی خودروها در این ایام خبرداد و گفت: بر همین اساس از ۱۰ آبان‌ تا ۲۵ آبان‌ماه تردد تمامی کامیون‌ها به استثنای خودروهای مواد سوختی و فاسدشدنی به نقاط مرزی از محورهای منتهی به ۴ پایانه مرزی خسروی، شلمچه، مهران و چذابه ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اعلام اینکه کلیه عملیات‌های عمرانی در محورهای استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، مرکزی ممنوع خواهد بود، گفت: پیشنهاد می‌کنیم شرکت‌های مربوطه و فعال در حوزه حمل و نقل نیز برای صدور بارنامه برای این خودروها طی این مدت پرهیز کنند.

وی، از تخصیص پارکینگ خودروهای مناسب برای زائران خبرداد و گفت: کلیه شرکت‌ها و دستگاه‌های فعال و همکار پلیس در این طرح باید با واحدهای پلیس ارتباط داشته باشند.

سردار مهری در خاتمه گفت: امسال ارائه خدمات به شهروندان و زائران اربعین حسینی با کیفیت بهتری انجام شود.

کدخبر: ۱۸۳۰۵۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر