کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۳۰۲۶۳
تاریخ خبر:

مجری صدای آمریکا: درباه تجاوز مهدی فلاحتی به همکارش حرف بزنید قطعتان می‌کنیم!

برنامه روی خط این هفته صدای آمریکا با موضوع انتخابات آمریکا اجرا شد؛ اما مخاطبان این برنامه سوالاتی درباره تجاوز مهدی فلاحتی به همکار سابقش داشتند که با واکنش جالب مجری برنامه همراه شد!

به گزارش ایلنا؛ بحث تعرض مهدی فلاحتی مجری و پرونده ساز صدای آمریکا به همکار سابقش الهام ستاکی همچنان در کانون توجه رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار دارد. چندی پیش بود که انتشار ویدئویی از اظهارات ستاکی(اینجا) مجری سابق صدای آمریکا و داستان تعرض و دست درازی و پیشنهادهای مهدی فلاحتی (مجری وقت برنامه روی خط) برای ارتباط خارج از چارچوب کاری، به سرعت در فضای رسانه ای کشور پیچید و حتی دامنه آن تا رسانه های غیرایرانی نیز ادامه پیدا کرد . کار به جایی رسید که شبکه من و تو که خود صاحب سبک در روابط غیراخلاقی است، این اقدام فلاحتی را در یکی از برنامه های خود تقبیح کرد!

مهدی فلاحتی با رسوایی اخلاقی‌اش، چهره خبرساز هفته‌های اخیر در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی شده است.

الهام ستاکی بدلیل تعرض فلاحتی و پس از آن اخراج از صدای آمریکا تحت فشارهای این مجری و مدیران شبکه، با طرح شکایت، غرامت ۱۵۰ میلیون دلاری بدلیل تعرض و آزار جنسی و ضربات روحی و جسمی ناشی از آن را درخواست کرده است.

اما تازه ترین اتفاق درباره این پرونده، برنامه اخیر روی خط صدای آمریکاست که با موضوع انتخابات آمریکا پخش شد. مجریان این برنامه که محور اصلی آن تماس مخاطبان و شرکت در بحث پیرامون موضوع است، با سوالات بسیاری از مخاطبان درباره ماجرای تعرض فلاحتی به همکارش شدند.

مسعود سفیری از روزنامه نگاران سابقا اصلاح طلب داخلی، امروز جانشین مهدی فلاحتی در برنامه روی خط شده است. رزیتا ایراندوست نیز که امروز جای الهام ستاکی نشسته است، باید کمی بیشتر مراقب خودش باشد!

صدای آمریکا در برخورد با مخاطبانی که درباره پرونده فلاحتی سوال می‌پرسند، صدای مخاطبان را قطع می‌کند و در مقابل اعتراض بینندگان به رعایت دموکراسی، با صراحت اعلام می کند که دموکراسی یعنی قطع کردن صدای کسانی که می‌خواهند وارد این موضوع (تعرض فلاحتی) بشوند.

البته مسعود سفیری پس از اولین تماس نیز توضیحاتی درباره موضوع می‌دهد و تلویحا آن را تأیید و البته اعلام میکند که این موضوع در محاکم قضایی آمریکا مختومه شده است. البته حق نیز با آقای سفیری است؛ این پرونده با اعمال فشار از سوی مدیران صدای آمریکا و اخراج خانم ستاکی در نهایت بدون رسیدن به نتیجه مشخص، مختومه شده است!

کدخبر: ۱۳۰۲۶۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • morovaty

    خیاط هم تو کوزه افتاد…جناب فلاحتی یه سوز ن هم به خویش تن خویش میزدی بد نبود!!!

  • moham313yar

    طرفداران آمریکای خفقان گرفتید!! اظهار نظ ر کنید!!

  • bijan.k

    بازدن انک به دیگران ازفساد درولایت مدارن بخصوص طوسی نژاد کم نمیشود اگر کسی مجرم بود باعث تبرئه دیگری نمشودانچه ایشان نشان داد مستند واطهارات شکات بود نه حرف بی پایه شما درضمن صدای امریکا همین قدر ج رآت دارد در بسیاری موارد نظرات مخالف راد رمورد موضوع گفتگو حل میکند سیمای ایران ح رف رئیس جمهور یاپخش نمیکند باباسانسور چه ‌ رصد به شهروند

  • ناشناس

    هفت صبح واقعا شرم آوره که نظر بی ادبانه و غیر محترمانهm dرو پخش می کنید.طرفدار ه ر فرقه و مسلکی واسه خودش دلایلی داره و ب ه هیچ کس مربوط نیست.شماها کثافتکاری سعید آقای طوسی رو همچنان ماستمالی بفرمایید.