کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۹۳۴۰
تاریخ خبر:

مبلغ عربستانی: کالاهای ایران را تحریم کنید

با ادامه موج شایعات درباره آلودگی کالاهای ایرانی در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های عربی، یک مبلغ عربستانی از شهروندان این کشور خواسته کالاهای ایرانی را تحریم کنند.

به گزارش فارس، «عائض القرنی» مبلغ عربستانی شهروندان این کشور را به تحریم‌ کالاهای ایرانی تشویق کرد و گفت کسانی که کالاهای ایرانی خرید کنند از یک کشور متجاوز حمایت کرده‌اند.

القرنی با انتشار توئیتی در صفحه توئیترش ایران را «کشور متجاوز صفوی» نامید که برای نابودی منطقه تلاش می‌کند و گفت که خرید کالاهای ایرانی به معنای حمایت از چنین کشوری است.

بنا بر گزارش رسانه‌های سعودی، گروهی از کاربران عرب کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس نیز با انتشار توئیت‌هایی مدعی شدند که از این پس از خرید کالاهای ایرانی اجتناب خواهند کرد و برخی نیز خواستار ممنوعیت واردات کالاهای ایرانی به این کشورها شدند.

اخیرا در شبکه‌های اجتماعی و در برخی رسانه‌های عربی شایعه شده که برخی کالاهای ایرانی صادر شده به کشورهای عربی سمی است، سمی بودن گوشت و هندوانه ایرانی با موادی سمی به منظور تهدید اعراب یکی از ادعاهای عجیب و غریبی است که اخیرا منتشر شده و با تکذیب سفارت ایران در امارات مواجه شده است.

کدخبر: ۲۹۳۴۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • sahar.mansury

    عرب کثیف. بیشرفای پست و بی ناموس. ننگین ترین انسانهای روی کره زمین هستند. مرگ بر عرب