کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۴۵۶۲۷
تاریخ خبر:

ماجرای کشف گوشت سگ در یک قصابی

کشف گوشت سگ در یک قصابی غیرمجاز در مشهد خبرساز شد.

روزنامه قدس به نقل از کارشناس اتحادیه گوشت دامی درباره این اتفاق نوشت:

حدود یک هفته ای بود فعالیت واحد متخلف را که هیچ پروانه کسبی هم ندارد زیر نظر گرفته بودیم. فروشنده هم که سر در مغازه بنری با عنوان «ران سر دست تعاونی ۳۶ هزار تومان» نصب کرده بود برای تحویل گوشت ها، از قبل ثبت نام می کرد.

دو سه روز هیچ گوشتی در محل تخلیه نشد تا اینکه صبح سه شنبه دوباره با عنوان خریدار به محل مراجعه کردیم که فروشنده عنوان کرد ساعت ۱۰گوشت می رسد. لحظاتی بعد پسر فروشنده که سوار بر یک وانت پیکان بود به محل آمد و گوشت ها را که داخل چند کیسه قرار داشت از وانت تخلیه و به داخل مغازه منتقل کرد.

به محض رؤیت ماجرا وارد عمل شدیم، اما پسر فروشنده با چاقویی که در دست داشت به سمت ما حمله ور شد، وقتی دید تعداد کارشناسان حاضر در محل زیاد است از محل متواری و در همان حال که از مغازه دور میشد با کنترلی که در دست داشت، کرکره برقی مغازه را فعال کرد تا در مغازه بسته و مانع کشف گوشت ها شود که با این اقدام پدرش در محل گرفتار شد.

کمی بعد هم پدر متهم مجبور شد کرکره را بالا ببرد که پس از ورود کارشناسان به محل چهار لاشه گوشت کشف شد که بررسیها مشخص کرد آنها متعلق به گوسفند نیست و برخی از آنها مشکوک به لاشه سگ می باشد.

کدخبر: ۲۴۵۶۲۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • m.k

    یا خداااااا???

  • sos0921m

    تا حالا هم معلوم نیست چی خورد مردم دادن

  • severes1

    اعدامم کمه

  • maah1361

    بیچاره مردم