کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۳۷۵۲
تاریخ خبر:

ماجرای مبهم تجاوز در استخر به دانش آموزان معین

روزنامه سازندگی در شماره امروز ماجرای دیگری را از مدرسه معین تهران از زبان یکی از والدین نقل می‌کند. پدر یکی از دانش آموزان به سازندگی گفته است: «یک بار بچه‌های ما را به استخر معروفی در تهران بردند و به یکی از بچه‌ها تجاوز شد، اما دوباره بچه‌ها را به همان استخر بردند. این موضوع را هم به تازگی متوجه شدیم وقتی آن را فهمیدیم به مدیر گفتیم چرا این کار را کردی؟ گفت می خواستم از بچه‌ها به عنوان طعه استفاده کنم! بچه خودش را هم می‌برد طعمه کند؟ پروند این موضوع را هم پیگیر می کنیم.»

وی ادامه می‌دهد:«یکی از خواسته‌های اصلی ما انحلال مدرسه است. ضمن اینکه باید هزینه‌هایی را که از والدین گرفته‌اند، برگردانند چون در مدرسه چنین اتفاقاتی می افتاده و ما به تصور اینکه فرزندمان را در یک مدرسه خوب ثبت نام کرده‌ایم این هزینه را متقبل شدیم و پانزده میلیون شهریه دادیم حالا نه تنها فرزندمان در مدرسه خوبی نبوده بلکه باید برای روانشناسی هم هزینه کنیم.»

او هنوز برایش باورکردنی نیست که چنین اتفاقی برای فرزندش در یکی از معروف‌ترین مدارس تهران افتاده است. حالا جنایت جنسی باورنکردنی در یک مجتمع آموزشی در غرب تهران وارد فاز تازه‌ای شده است.

کدخبر: ۲۱۳۷۵۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • alborz3475

    هر دم ازین باغ بری می‌رسد…

  • khordbin

    آقا اگه مختلط هم بود این اتفاقا نمی افتا د!