کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۲۳۲۵۳
تاریخ خبر:

لیورپول صلاح را به پلیس معرفی کرد!

تصاویری که در اینترنت منتشر شده نشان از آن دارد که صلاح ستاره مصری لیورپول پشت مرسدس‌اش و در حالی که کودکانش دورش هستند، دارد با موبایل حرف می‌زند.

پلیس مرسی‌ساید اعلام کرده که این ویدیو به دستش رسیده است. باشگاه لیورپول اعلام کرده که پس از بحث با صلاح، این فیلم را در اختیار پلیس گذاشته است. صلاح اخیرا قراردادی جدید با لیورپول امضا کرده و پردرآمدترین بازیکن آنها شده است. طبق قوانین راهنمایی و رانندگی در انگلیس، استفاده از موبایل در هنگام رانندگی، حتی در هنگام توقف خودرو پشت چراغ قرمز ممنوع است.

در این ویدیو، صلاح زمانی که خودرواش در ترافیک گیر کرده، از هر دو دستش برای گرفتن موبایل استفاده کرده است. یک سخنگوی لیورپول گفته: «پس از بحث با این بازیکن به پلیس مرسی‌ساید این فیلم را نشان دادیم. ما با این بازیکن صحبت کرده‌ایم و هر موضوعی را داخلی حل خواهیم کرد. نه بازیکن و نه باشگاه در این باره حرف بیشتری نخواهند زد.»

منبع: ایلنا

کدخبر: ۲۲۳۲۵۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • rezapirsay

    واسه حرف زدن باموبایل این همه مکافات دار ن بابا ابیاایران قلیون بکشی پارتی شبانه بری شورتتودربیاری توورزشگاه هیچ کاری باه ات ندارن اونجابلاده کفره به ادم گیرمیدن جای سلبریتی هاخالیه که ازت حمایت کنن

  • majid12456

    کشورقانونمند

  • mehdi313

    اینا دیگه ته امر به معروف ونهی از منکر ر و درآوردن