کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۲۸۰۰
تاریخ خبر:

قیمت پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ افزایش یافت

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل با بیان اینکه پژو ۲۰۷ دنده ای با رشد یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی با قیمت ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می رسد، گفت: پژو ۲۰۶ صندوق دار v۸ با رشد یک میلیون تومانی قیمت ۳۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان شد.
تسنیم: سعید موتمنی؛ رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل با اشاره به اینکه محدویت عرضه خودرو در سطح بازار باعث گرانی انواع محصولات داخلی شده است، اظهارداشت: در حال حاضر قیمت دنا پلاس ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و دنا از ۴۴ میلیون و۵۰۰ هزار تومان با قیمت ۴۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل با اشاره به اینکه بیشترین افزایش قیمت خودرو به محصولات پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۷ اختصاص دارد، افزود: پژو ۲۶ تیپ ۵ با رشد ۹۰۰ هزار تومانی با قیمت ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و پژو ۲۰۶ صندوق دار v8 با رشد یک میلیون تومانی با قیمت ۳۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله می شود.

وی تصریح کرد: پژو ۲۰۷ دنده‌ای با رشد یک میلیون ۱۰۰ هزار تومانی با قیمت۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و مدل اتومات این خودرو با رشد ۲ میلیون تومانی امروز با قیمت ۵۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

موتمنی به تغییرات قیمتی محصولات سایپا در بازار اشاره کرد و گفت: سایپا ۱۳۱ با رشد ۲۰۰ هزار تومانی با قیمت ۲۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سایپا ۱۱۱ با رشد ۶۰۰ هزار تومانی با قیمت ۲۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ساینا با رشد ۳۰۰ هزار تومانی ۲۸ میلیون و ۵۰۰ تومان در بازار معامله می‌شود.

وی با اعلام اینکه هنوز مجوز شورای رقابت را شرکت‌های خودروسازی اجرا نکرده‌اند، تصریح کرد: دلیل افزایش اخیر قیمت خودرو در بازار را باید نوسانات قیمت خودروهای وارداتی و کاهش عرضه خودرو عنوان کرد.

کدخبر: ۱۷۲۸۰۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    نه خدا رو شکر کشور داره درست میشه و قیمت های اجناس ب لطف دوستان داره واقعی تر میش ه

  • aria110

    این که عادیه اگه خدایی نکرده چیزی ارزون شد تیتر بزن

  • bmnmji65

    قیمت گذاری هم اینقدر هردنبیلی میشه ؟

  • arman311

    پراید تا صد میلیونم جا داره قیمتش بره با لا.ممنون که بخاطر رفاهه حاله مردم قیمتشو کم نگه میدارید.خدا خودش جوابه لطفتونه ب ده از ما که کاری بر نمیاد.

  • saied

    آفرین بگیم یا دستتون درد نکنه برین خجالت بکشین با این ابو طیاره هاتون که اسم ماش ین گذاشتین و هر روز هم گرون می کنین

  • moualem

    خلایق را هر چه لایق