کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۶۹۷۰۴
تاریخ خبر:

قیمت هر بسته گیلاس ایران در قطر: ۸ ریال!

اینجا قطر است، هر جعبه بزرگ کاهوی ایرانی ۱۵ ریال به فروش می رسد.هرجعبه گیلاس ایران هم محتوی هشت بسته حدود ۲۵۰ گرمی است که ۵۰ ریال عرضه می شود. قیمت هر بسته جداگانه ۸ ریال است. قیمت هر عدد خربزه ایرانی با سایز متوسط هم کمتر از ۱۰ ریال است.

به گزارش تسنیم و به نقل از پایگاه خبری گالف تایمز، بخش های عمده فروشی و خرده فروشی بازار میوه و سبزیجات ابوحمور در قطر پر از محصولات تازه ای است که از کشورهای مختلف وارد شده و این نشان می دهد که تحریم های عربی نتوانسته هیچ تاثیر منفی ای بر زندگی عادی در قطر بگذارد.

با گشتی در این بازار مشخص می شود که به ویژه قیمت گوجه فرنگی بسیار پایین است و مقادیر زیادی از این محصول با کیفیت بالا در بازار دیده می شود. این محصولات عمدتا از ایران و در بسته های ۵ تا ۱۵ کیلویی وارد قطر می شوند. قیمت بسته های کوچک از ۱۰ ریال آغاز می شود و اگر دو یا چند جعبه بخرید می توانید با قیمت پایین تری نیز خرید کنید.

یک مشتری دیگر گفت: «ظاهرا عرضه گوجه فرنگی بیشتر از میزان تقاضاست.» در فروشگاه مجاور، هر کیلو گوجه فرنگی به قیمت ۶ ریال قطر عرضه می شود.

همچنین انواع مختلف خیار ایرانی و اردنی که همگی تازه و با کیفیت هستند در قفسه ها دیده می شود که قیمت آنها کمتر از ۲۵ ریال برای هر جعبه ۷ کیلویی است. هر جعبه بزرگ کاهوی ایرانی ۱۵ ریال به فروش می رسد. هرجعبه گیلاس ایران هم محتوی ۸ بسته حدود ۲۵۰ گرمی است ۵۰ ریال عرضه می شود. قیمت هر بسته جداگانه ۸ ریال است. قیمت هر عدد خربزه ایرانی با سایز متوسط هم کمتر از ۱۰ ریال است.

هر ریال قطری معادل ۸۹۰ تومان ایران است.

کدخبر: ۱۶۹۷۰۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mohammad.s.f.n

    يعني هم داريم كمكشون ميكنيم هم داريم مفت بهشون ميفروشيم؟؟؟!!! ??

  • dadbeh

    هفت صبح اینجا قطره و اونجا ایران خخخ.

  • alireza730

    دوستان جوگیر نشید هر ریال قطر 890 تومن ا یران هه هان ..ینی 8 ریالش میشه نزدیک 10 هزار تومن پول خودمون ? یهوویی فک نکنید این همون ریال خودمونه ؟

  • ناشناس

    اونجا که بدتره:/

  • maryam.mohamadi

    ما خودمون گرونتر باید بخریم یعنی ؟ بهتر ین محصولمونم بفرستیم اونور با این قیمت ؟ حقمونه هربلایی سرمون بیارن !!!

  • ناشناس

    اوه!

  • saied

    خودمون از اونها گرونتر می گیریم عجب صادر اتی با این وضع آبی کشور