کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۶۹۳۲۲
تاریخ خبر:

فردا هوای تهران ابری است / آرامش هوا در اغلب مناطق کشور

سازمان هواشناسی کشور هوای اغلب نقاط کشور را آرام اعلام کرده و تهران آخر هفته‌ای نیمه‌ابری و ابری همراه با غبار را تجربه خواهد کرد.
تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی نشان می‌دهد هوا در غالب مناطق کشور آرام است و بارش پراکنده باران و برف در شمال شرق کشور به تدریج از بعد از ظهر خاتمه می‌یابد.

بعد از ظهر امروز، چهارشنبه، افزایش ابر در غرب دریای خزر در استان‌های گیلان و اردبیل گاهی بارش خفیف باران و کاهش دید به سبب وقوع مه انتظار می‌رود. این شرایط روز پنج‌شنبه نیز ادامه می‌یابد.

به گزارش مهر،‌ افزون بر این از اواخر روز پنج‌شنبه ابرناکی در غرب کشور افزایش یافته و در روز جمعه در غرب و دامنه‌های غربی و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پیش‌بینی می‌شود. در همین روز در استان گیلان، شمال استان اردبیل، و شمال استان آذربایجان شرقی نیز بارش خفیف دور از انتظار نیست.

نیمه شرقی خلیج فارس روز چهارشنبه و دریای عمان روز پنج‌شنبه مواج خواهد بود.

هوای تهران امروز کمی ابری در پاره‌ای نقاط همراه با غبار محلی پیش‌بینی شده است. فردا هوای تهران کمی ابری همراه با غبار صبح‌گاهی خواهد بود و روز جمعه نیز هوا نیمه ابری، گاهی ابری در پاره‌ای نقاط همراه با غبار صبحگاهی است. بیشینه دمای هوای تهران ۱۰ و کمترین دمای امشب ۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

کدخبر: ۶۹۳۲۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر