کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۹۷۸۲
تاریخ خبر:

فراری SF۹۰ استرادال معرفی شد (ویدئو)

هفت صبح| قویترین خودرو هیبرید فراری امروز در میان تشویق حضار و فلش عکاسان خبری معرفی شد. اسب سرکش و تازه نفس فراری همانند سری لافراری یک سوپر اسپرت هایبرید است که با قدرتی معادل ۹۸۶ اسب بخار ( ۷۳۵ کیلو وات ) قرار است استاندارد جدیدی را در این رده پایه گذاری کند. اس اف ۹۰ حالا عنوان قویترین فراری جاده رو را به خود اختصاص داده در حالی که بوگاتی شیرون، مک لارن سنا و لامبورگینی اونتادور svjرا پیش روی خود می‌بیند.
موتور توربو شارژ ۴ لیتری ۸ سیلندر آن‌ به تنهایی توانی معادل ۷۶۹ اسب بخار‌ را دارد که در ترکیب با موتور برقی به قدرتی خیره کننده می‌رسد. بر این مبنا می‌توان ادعا کرد پیشرانه SF90 قدرتمندترین موتور ۸ سیلندر فراری از آغاز فعالیت تا به امروز بوده است. همچنین در کنار این موتور قلدر و قوی یک گیربکس ۸ سرعته دو کلاچه وظیفه خود‌را به خوبی انجام‌خواهد داد.

اما در کنار‌این‌قلب تپنده قدرتمند باید به طراحی رادیکال و پیکره آئرودینامیک‌ SF90 اشاره کنیم، پوزه و بخش جلویی شاسی خودرو نسبت به بخش میانی ۱۵ میلیمتر بالاتر است و این‌ به جهت رسیدن خودرو به شرایط آئرودینامیکی بهتر طراحی و خلق شده است.

فرم بدنه و به ویژه کابین SF90 در عین طرحی مدرن و زیبا، خاص و عضلانی تر‌ از قبل بوده و رگه های از تکنولوژی روز را به راحتی در طراحی داشبورد می‌توان مشاهده کرد. وزن این سوپر‌اسپرت جذاب در حدود سیزده کیلوگرم از لافراری سبک‌تر است.

کدخبر: ۲۵۹۷۸۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر