کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۷۵۹۵
تاریخ خبر:

عبور از سد، خیمه بر صدر

پرسپولیس در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا موفق شد السد را شکست دهد.

نیمه اول را پرسپولیسی هجومی تر آغاز کرد و شاگردان برانکو ایوانکوویچ در اولین حمله جدی خود موفق شدند دروازه السد قطر را باز کنند. دقیقه ۲ محمد انصاری از جناح چپ توپ را به محوطه جریمه ارسال کرد که مرتضی پورعلی گنجی در مقابل دروازه قصد دفع توپ را داشت، اما با ضربه سر شیرجه ای به اشتباه دروازه تیمش را باز کرد. دقیقه ۵ روی همکاری خوب بازیکنان السد، بغداد بونجاح موقعیت خوبی به دست آورد که با شوت او توپ از کنار دروازه عبور کرد. پس از اینکه دقایق ابتدایی بازی طوفانی آغاز شد، رفته رفته بازی متعادل شد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود. پس از اینکه حدود ۲۰ دقیقه از موقعیت خطرناک خبری نبود، علی علیپور موقعیت خوبی داشت که آن را از دست داد. دقیقه ۲۶ علی علیپور با عبور از بازیکن السد موقعیت خوبی از پشت محوطه جریمه برای شوتزنی داشت که شوت او در میانه راه به مدافع السد برخورد کرد تا موقعیت از دست برود.

دو دقیقه بعد پرسپولیسی ها باز هم موقعیت خوبی برای شوتزنی داشتند که قدر آن را ندانستند، دقیقه ۲۸ کمال کامیابی نیا پشت محوطه جریمه السد صاحب توپ شد که شوت او در دستان سعد الشعیب قرار گرفت. دقیقه ۳۱ روی پاس دقیق بازیکن پرسپولیس علی علیپور در محوطه جریمه صاحب توپ شد به دلیل تعلل، مدافع السد توپ را از او ربود تا دروازه السد برای بار دوم باز نشود. دقیقه ۴۲ ضربه ایستگاهی پرسپولیس با ارسال احمد نوراللهی همراه شد که با دفع ناقص بازیکن السد توپ در مقابل علی علیپور رسید که با شوت این بازیکن توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه عبور کرد. دقیقه ۴۴ روی همکاری خوبی بازیکنان السد، ژاوی موقعیت خوبی برای شوتزنی از پشت محوطه پرسپولیس به دست آورد که با شوت این بازیکن توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. پرسپولیسی ها به خوبی بازی را کنترل کردند تا نیمه اول را با یک گل پیروز شوند.

نیمه دوم در حالی آغاز شد که السد تلاش زیادی برای زدن گل تساوی داشت، اما بازیکنان پرسپولیس به خوبی بازی را کنترل کردند. دقیقه ۵۱ صادق محرمی با حرکت پا به توپ به خوبی از بازیکنان السد عبور کرد و توپ را به علیپور رساند، این بازیکن با یک پاس می توانست نعمتی را در موقعیت تک به تک قرار دهد تا گل دوم را به ثمر برسانند، اما پاس علیپور را مدافع السد قطع کرد. دقیقه ۵۳ بغداد بونجاح با حرکتی پا به توپ با عبور از مدافعان پرسپولیس خود را به محوطه جریمه رساند که با شوت او توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه عبور کرد. دقیقه ۵۵ روی پاسکاری خوب بازیکنان پرسپولیس، کامیابی نیا در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که پاس رو به عقب او بی دقت بود تا توپ در اختیار مدافع السد قرار گیرد. دقیقه ۵۶ احمد نوراللهی با پاسی پشت پا علی علیپور را در محوطه جریمه السد صاحب توپ کرد که با شوت او توپ در دستان دروازه بان قرار گرفت.

دقیقه ۵۷ توپ ارسالی حسن الهیدوس با خروج اشتباه علیرضا بیرانوند به شکل خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس عبور کرد. دقیقه ۵۹ وحید امیری خود را به پشت محوطه جریمه السد رساند که شوت او به پای بازیکن حریف برخورد کرد. دقیقه ۶۳ توپ ارسالی انصاری روی خط محوطه جریمه به علیپور رسید که شوت او پس از برخورد به پای بازیکن السد با اختلاف کمی از بالای دروازه عبور کرد. دقیقه ۶۵ صادق محرمی با حرکتی پا به توپ خود را به محوطه جریمه رساند که توپ ارسالی اش به شکل خطرناکی از بالای دروازه عبور کرد. دقیقه ۶۹ توپ ارسالی صادق محرمی از جناح راست به صورت اتفاقی در آستانه ورود به دروازه السد بود که به توپ شکل خطرناکی از کنار تیر عمودی به بیرون رفت. دقیقه ۸۲ ضربه ایستگاهی السد با ارسال ژاوی همراه شد که علیرضا بیرانوند با شیرجه ای دقیق توپ را مشت کرد. دقیقه ۸۶ بغداد بونجاح در مقابل دروازه پرسپولیس صاحب توپ شد که شوت او به تیرک افقی برخورد کرد. دقیقه ۹۱ بغداد بونجاح در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که شوت او به شکل خطرناکی از کنار دروازه عبور کند. در لحظات آخر منشا شوت از راه دور منشا به شکل خطرناکی از کنار دروازه السد عبور کرد.

کدخبر: ۲۰۷۵۹۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • 1irani

    تبریک به هموطنان عزیز مخصوصا پرسپولیس