کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۱۵۵۸۷
تاریخ خبر:

عاملان قتل هولناک در شیراز دستگیر شدند

علی القاصی رئیس کل دادگستری فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان از دستگیری عاملان حمله بیرحمانه و قتل یک مرد در شیراز خبر داد و گفت: عاملان این جنایت هولناک در محدوده بلوار امیرکبیر و پلیس راه قدیم شیراز -بوشهر به قتل مردی مقابل چشمان همسر باردارش اقدام کرده بودند که پس از انتشار در فضای مجازی احساسات مردم را شدیداً جریحه دار کرد.

وی در توضیح این ماجرا گفت: به دنبال اطلاع از وقوع یک فقره قتل در محدوده بلوار امیرکبیر که توسط این افراد و با تبر رخ داده بود با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی ویژه به این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول عالی قضایی در ادامه افزود: در این خصوص تیم‌های ویژه اطلاعات و نیروی انتظامی در استان فارس تشکیل و ردیابی عاملان این جنایت در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان فارس اظهار کرد: ماموران امنیتی و انتظامی با انجام اقدامات گسترده و تلاش‌های شبانه روزی توانستند یکی از عاملان این جنایت را در ابرکوه در این استان شناسایی کنند.

وی اضافه کرد: با به دست آوردن مخفیگاه این متهم در ابرکوه اکیپی از ماموران به مخفیگاه وی عزیمت کرده و نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

القاصی گفت: با دستگیری این متهم سرنخهای دیگری نیز از یکی از متهمان به دست آمد و فاش شد که نامبرده به خرم آّباد گریخته است که با تلاش ماموران نیروی انتظامی وی در مخفیگاهش دستگیر شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس با تاکید بر اینکه پرونده این جنایت با حساسیت و به صورت ویژه در دستگاه قضایی استان رسیدگی می شود، اظهار داشت: دستگاه قضایی استان فارس برای برخورد با این افراد مصمم بوده و به صورت ویژه پرونده آنها را بررسی و حکم نهایی را صادر می کند.

گفتنی است در درگیری روز چهارشنبه گذشته فردی در بلوار امیر کبیر شیراز پس از درگیری با تبر فرد مقابل دعوی حمله کرد که در نتیجه آن یک نفر به قتل رسید.

کدخبر: ۱۱۵۵۸۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • omed

    اعدام حقشه،،نوش جونش

  • molla.nasroddin

    باید عاملان این جنایتکار رو با پا درون د ستگاه خردکن فلزات قراضه بندازن گوشت چرخ شده شون رو جلوی کفتار بریزن

  • ali.tehran

    همشونو باید اعدام کنن، بخدا اگهدیکیشونو فقط اعدام کنن اون یکیها چندسال دیگه راست راست توی خیابون بگردن اخر ناحقیه اینادب اهم این کارو کردن جلوی چشمای همسرش اونم باردار و تبر!

  • ahmadreza2020

    ای خدا اعدام بشن ای خدا اعدام هم کمشونه آخه چجور باید این کارشون فقط زندان باشه. در هر صورت خود خانمش اون حلق آویز رو دو ر گردنشون بندازه

  • j.h

    حالا بعضی ازاقایون بگن اعدام برای چی؟دید ید اعدام برا اینجور چیزاست