کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۴۸۱۳۶
تاریخ خبر:

ظریف: جنگ با ایران، خودکشی خواهد بود

تهران - ایرنا - محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران روز جمعه در مصاحبه با شبکه خبری آمریکایی ان بی سی(NBC) ، به آمریکا و متحدانش هشدار داد که آغاز جنگ با ایران، به مثابه یک خودکشی خواهد بود.
براساس آنچه سایت اینترنتی شبکه NBC از این مصاحبه که در حاشیه نشست امنیتی مونیخ انجام شد، منتشر کرده است، ظریف گفته است همان کسانی که در سال ۲۰۰۳ جنگ عراق را راه انداختند، بدبنال راه انداختن جنگی با ایران هستند و این کار، خودکشی خواهد بود.
« نمی گویم دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، بلکه می گویم برخی افراد در دولت ترامپ در تلاش برای آغاز چنین جنگی هستند که برای آنها همانند خودکشی خواهد بود.»
ظریف همچنین هرگونه احتمال تجدید مذاکره در باره برجام را رد کرد.
براساس گزارش سایت ان بی سی ، وی در این مصاحبه درباره برنامه موشکی ایران و موفقیت آمیز نبودن دو مورد اخیر پرتاب ماهواره از سوی ایران گفت که ممکن است موفقیت آمیز نبودن پرتاب این ماهواره ها نتیجه خرابکاری احتمالی آمریکایی ها بوده باشد اما هنوز در این باره مطمئن نیستیم.
ظریف در باره نشست ورشو هم گفت که این نشست یک شکست بزرگ بود و نشان داد که آمریکا در مواضع خود در قبال ایران، به شدت در انزوا قرار گرفته است.
سایت اینترنتی ان بی سی هنوز مشروح این مصاحبه را منتشر نکرده است.

کدخبر: ۲۴۸۱۳۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • amirammanamir

    رهبر معظم انقلاب فرموده اند: جنگ نخواهد شد و مذاکره هم نخواهیم کرد.

  • sos0921m

    نه باباااااا

  • shahram.maleki

    جنگ خواهد شد و هر دو بازنده …

  • grgan

    جنگ که بشه جنگ فرسایشی هستش هیچ برنده ای نداره فقط ایران ویران میشه و تمام آثار فرهنگی چند هزارساله ما نبود میشه وما بر مگردیم به 1500سال قبل

  • amirammanamir

    آنها حتی جرأت جنگ با حزب الله لبنان را ه م ندارند چه برسد به ایران، در ثانی مطمئن هزینه جنگ و نتیجه آن بسیار بهتر از نتيج ه برد برد برجام خواهد بود.