کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۴۶۳۲۰
تاریخ خبر:

طارمی جلوی الهلال محروم نیست

پرسپولیس در دیدار اول خود در فصل جدید لیگ قهرمانان به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت و گفته مى شود مهدى طارمى با توجه به اخراجش در آخرین بازى سرخپوشان در لیگ قهرمانان از همراهى این تیم محروم خواهد بود.

با این حال مهدى طارمى که در فصل گذشته لیگ برتر با توجه به کارت قرمزى که برابر الهلال دریافت کرده بود، این تیم را برابر پدیده مشهد همراهى نکرده بود، اینگونه محرومیت خود را سپرى کرد و اینگونه به نظر مى رسد مشکلى براى همراهى این تیم برابر الهلال در عمان نخواهد داشت.

به گزارش ورزش سه، طارمى که محرومیت خود را پیش از تغییرات در مقررات این مسابقات در فصل ٢٠١۶ پشت سر گذاشته و اکنون با توجه به اینکه محرومیت خود را برابر پدیده در مسابقات داخلى پشت سر گذاشته اکنون این محرومیت عطف به سابقه نخواهد شد و به گفته فتاجی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ مشکلی برای همراهی پرسپولیس ندارد .

به گفته او استعلام های لازم و مجدد دوباره از ای اف سی گرفته شده و طارمی قطعا مشکلی برای بازی پرسپوبیس مقابل الهلال ندارد .

برانکو قصد داشت برای بازی الهلال از علی علیپور استفاده کند که با این وصف، خود طارمی دوباره به عنوان مهره ثابت خط حمله مقابل تیم قدرتمند الهلال به میدان خواهد رفت تا سرخپوشان با حداکثر نفرات ممکن و با تیم کامل مقابل الهلال به میدان بروند.
کدخبر: ۱۴۶۳۲۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • khordbin

    این تیمه تجربه آسیایی نداره،خدابه دادشون برسه،جلوی آبیه عربستان ،بدون کمک داوری، بنده نگرانم

  • ناشناس

    ??