کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۱۲۷۱
تاریخ خبر:

صحبت‌های وزیر نفت درباره آینده قیمت بنزین

وزیر نفت با بیان اینکه هنوز در دولت چیزی درباره افزایش قیمت بنزین مطرح نشده است، گفت: این موضوع باید در دولت بحث و تصمیم گیری شود.

به گزارش ایرنا، بیژن زنگنه در حاشیه کنگره نفت و نیرو در جمع خبرنگاران درباره نظر این وزارتخانه برای افزایش قیمت بنزین بیان داشت: این یک موضوع وزارتخانه ای نیست و دولت باید تصمیم گیری کند.

وی درباره تاثیر سیاست‌ها و اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بر اجرای قراردادهای نفتی ایران، گفت: ما کار خود را دنبال می کنیم تا ببینیم چه می‌شود؛ مسائل سیاسی را باید سیاسیون دنبال کنند.

زنگنه درباره برنامه تولید کالای نفت گفت: وزارت نفت قرار نیست کالا خریداری کند بلکه پیمانکاران این کار را انجام می دهند.

وزیر نفت افزود: قانون استفاده حداکثری از ساخت داخل در قراردادها اجرا می شود؛ در خرید کالا رقابت وجود دارد و قرار نیست که حتماً از یک شرکت خاص خریداری انجام شود.
وی ادامه داد: اقلام تولید گروه های کالایی صنعت نفت مشخص شده و قراردادهای آن نیز به امضا رسیده است که از جمله آنها می‌توان به قرارداد ۶۰۰ میلیون دلاری ساخت لوله های «سی آی آر» اشاره کرد.

وی درباره اجرای پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفت: این پروژه در حال اجراست اما مشکل اصلی آن کمبود منابع مالی است.

سومین کنگره راهبردی و نمایشگاه نفت و نیرو با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت و مدیران بخش دولتی و خصوصی صنعت نفت کشور در سالن اجلاس سران در تهران آغاز به‌کار کرد.

کدخبر: ۱۸۱۲۷۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • khordbin

    قیمت بنزین وخیلی چیزا بستگی به ترامپ دار ه!

  • arashparsi

    آقایه وزیر محترم، شما اطف کنید انرژی ای که از شرکت نفت، به دیگر ارگان ها میدهید رو بارقیمت واقعی بدید، تا شاهد افزایش را ندمان و کیفیت کار باشیم، اونوقت خوشحال م یشیم که پول بنزینی که داریم میدیم، ارزشش و داره، یا پول برقی که میدیم، ارزشش رو د اره، نه اینک انرژی رو با قیمت خیلی پایین به دیگر ر ارگان ها میدین و بعد .ول برق رو گرون میکنن، در صورتی که پول گازی ک از نیروگاه ها میگیرین تقریبن رایگانه و اون ام دلشون نسوخته که! بر میدارن تجهیزات با راندمان پایین میذارن و برق بی کیفیت هم میدن به مردم، شما اگر میخواید گرون کنید، از جونه مردم درش نیارین، انرژی رو به ار گان ها با قیمت واقعی بفروشین، ما هم به ق یمت واقعی برق میخریم، بنزین میخریم، و ای نجوری راضی تریم.

  • jm.1987

    آقای پارسی مرسی از مطلبتون