کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۴۶۳۲۳
تاریخ خبر:

صحبتهای خطیب نماز جامعه درباره اتفاقات انتخابات ۸۸

خطیب نمازجمعه این هفته تهران با بیان اینکه برخی که در فتنه ۸۸ سهم داشتند، زبان‌شان دراز شده و می‌خواهند آشتی ملی را مطرح کنند، تصریح کرد: چه کسی می‌خواهد با چه کسی آشتی کند؟ ملت یکپارچه هستند و با کسانی که با ولایت نساختند و بسیجی را برهنه و کتک زدند و انواع هتاکی‌ها را به شعائر امام وانقلاب کردند، هرگز آشتی نخواهند کرد.

وی با اشاره به صحبت‌های مسئول امور اروپا که گفته اگر برجام نبود وقوع جنگ ضروری بود، اظهار کرد: این فریب است و اگر دنیا با ما نمی‌جنگد چون توان جنگ ندارد. در ۸ سال جنگ تحمیلی شرق و غرب با ما جنگیدند. ملت ما تا آخر ایستاده‌اند و عقب‌نشینی نمی‌کنند و اگر قدرت‌های دنیا به ما حمله نمی‌کنند به خاطر اقتدار و روحیه دینی ما و حکم جهاد معقول ماست. می‌خواهند افکار ما را به برجامی که خاصیتی نداشت توجه دهند و از طرفی حواس مسئولان را از دو جنگ اقتصادی و فرهنگی و اقتصاد مقاومتی که رهبر عزیز ما به مسئولان تفهیم کردند، پرت کنند.

به گزارش تسنیم، حجت‌‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی تأکید کرد: مسئولان واجب است برای ادای دین به مردمی که ۲۲ بهمن آمدند به مشکلات اقتصادی مردم حساسیت نشان دهند و توضیح دهند چه کرده‌اند؟ مردم به سفره‌شان و به جوان‌هایی که در خانه هستند، نگاه می‌کنند و باید چاره‌ای اندیشید.

کدخبر: ۱۴۶۳۲۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • hassibaba

    چقدر جالب که تمام مسئولین از جانب ملت حر ف میزنن مشکل بیکاری گرانی و تورم سالهاست که در این کشور وجود دارد وچرا اکنون که نزدیک انتخابات هست عزیزان یادشان افتاده

  • 3309555518

    آقای صدیقی شماکه جات خوبه.شما خودتو اصلا ناراحت نکن

  • 3309555518

    آقای صدیقی شماکه جات خوبه.شما خودتو اصلا ناراحت نکن،ماکه ازبیکاری داریم به آخرزن دگی نزدیک میشیم شماخودتو اصلا ناراحت نکن شعاردادن وحرف زدن که پولی نیست، مالیت ه م نداره

  • nirvana

    کاش مشخص میشد مردم از دید مسئولین چه گرو هی هستند؟

  • shahram111

    ‌به سوى دموكراسى: اگر جرات زدن حرف حق را نداری دست کم برای آنهایی که حرف ناحق را میزنند ، دست نزن … گاندی