کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۶۹۳۴۴
تاریخ خبر:

شگفتی کوپا ایتالیا و فاجعه رم تکمیل شد

رم (۲)۰-۰ (۴)اسپتزیا
دو تیم رم و اسپتزیا در مرحله یک هشتم نهایی در استادیوم المپیکو به مصاف هم رفتند.

در نیمه اول بازی، صالح اوچان در دقیقه ۲۵ شوتی روانه دروازه اسپتزیا کرد که از کنار دروازه به آرامی بیرون رفت. تنها یک دقیقه ماریو استیوم توانست دروازه رم را تهدید کند اما مورگان دی سانتیس با واکنشی خوب دروازه رم را نجات داد. در دقایق پایانی نیمه اول، بازهم اوچان شوتی به سوی دروازه حریف شلیک کرد که چیچیزولا، دروازه بان اسپتزیا به راحتی آن را مهار کرد.

نیمه دوم هم چندان جذاب دنبال نشد و در دقیقه ۵۸ نه نه مهاجم اسپتزیا شوتی روانه دروازه جالوروسی کرد که دی سانتیس آن را مهار کرد. در دقیقه ۷۱ مایکون با ضربه سری دروازه تیم سفید پوش را تهدید کرد اما چیچیزولا موفق به گرفتن آن شد. بازی در وقت های قانونی با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید تا کار به وقت اضافه بکشد.

در وقت های اضافه نیز موقعیت های چندانی به جز شوتی که پیانیچ به آسمان فرستاد نداشت تا رم در مقابل تیم دسته دومی اسپتزیا نیز در امر گلزنی ناتوان بماند و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.

در ضربات پنالتی بازیکنان اسپتزیا چهار ضربه پنالتی خود را وارد دروازه کردند و پیانیچ و ژکو دو ضربه پنالتی خود را خراب کردند تا رم خیلی زود از کوپا ایتالیا حذف شود و ناکامی های رودی گارسیا ادامه یابد.

در مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا، اسپتزیا به مصاف دیگر تیم شگفتی ساز این جام، آلساندریا، می رود.

کدخبر: ۶۹۳۴۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر