کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۰۴۰۹
تاریخ خبر:

شهردار فرانسوی به قول خود عمل کرد و یک موش را خورد

پس از پیروزی عجیب ۴-۰ پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا در بازی رفت، کم تر کسی به بازگشت تیم لوئیس انریکه در بازی برگشت امیدوار بود و بیش تر فوتبال دوستان از صعود تیم فرانسوی مطمئن بودند. یکی از این افراد، چارلز دایوت، شهردار جدید شهر مونت مارسان فرانسه است. وی پس از بازی رفت، ادعا کرد در صورت بازگشت بارسا، حاضر است یک موش را بخورد.

به گزارش fourfourtwo، پس از شکست بلوگرانا در بازی رفت مقابل پاریسی ها، همه در انتظار وداعی زودهنگام و تلخ برای این تیم بودند، اما یک معجزه رخ داد و بارسلونا باخت سنگین بازی رفت را با پیروزی ۶-۱ در بازی برگشت جبران کرد. چارلز دایوت که به صعود تیم باشگاهی کشورش مطمئن بود، ادعا کرد در صورت بازگشت بارسلونا، حاضر است یک موش را گرفته و بخورد.

از بخت بد او، در یک شب به یادماندنی بارسلونا بازگشت شکوهمند و تاریخی داشت و حالا چند ماه پس از این مسابقه، دایوت به حرف خود عمل کرد. وی در تعطیلات پایان هفته گذشته، پس از گرفتن یک موش، آن را جلوی دیدگان همه، خورد. وی حتی اعتراف کرد، موش دقیقا مزه گوشت خرگوش را می دهد.

منبع: طرفداری

کدخبر: ۱۷۰۴۰۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • aydare

    احمق. ..طاعون نمیگیری؟

  • mhran98

    اونوقت این چنین آدمهای ابله و چندشی برای مردم جهان نسخه سند بالادستی فرهنگ و سبک زندگی و آموزش مینویسند و یه عده ای هم ز یر پرچمشون سینه میزنند. ?????

  • peyman0917

    هيچ وقت روي بأخت بارسا شرط نبندين آخر و عاقبت نداره،،،