کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۶۴۸۲۸
تاریخ خبر:

شهاب حسینی: هنرمند نیازی به خبرنگاران ندارد!

ایلنا: نشست خبری نمایش «اعتراف» به کارگردانی شهاب حسینی با تاخیر بیش از یک ساعته کارگردان و عوامل این نشست با حاشیه همراه شد.
نشست خبری نمایش اعتراف که قرار بود با حضور شهاب حسینی (کارگردان)، احمد ساعتچیان (دستیار و مشاور کارگردان) و جمعی از بازیگران این نمایش ساعت ۱۱ صبح امروز ۲۸ خرداد در سالن کنفرانس تئاترشهر با تاخیر بیش از یک ساعته عوامل همراه بود که منجر به ناراحتی و واکنش خبرنگاران شد.

شهاب حسینی در ابتدای این نشست با بیان اینکه تمایلی به برگزاری نشست خبری در این ساعت از روز نداشته است، گفت: این گونه نشست‌های خبری رنگ و بوی دوستانه و محبانه خود را از دست داده و بیشتر حالت پرسش و پاسخ به خود گرفته است اما نباید این‌طور باشد. ما به عنوان اصحاب فرهنگ و هنر در کنار هم جمع می‌شویم تا بگوییم در جامعه چه چیزهایی اتفاق می‌افتد. دست ما هنرمندان و شما اهالی رسانه برای ارتقای فرهنگ و هنر در دست هم است.

حسینی با بیان اینکه کسی از جنجال خوشش نمی‌آید، گفت: شرایطی پیش آمد که باعث این تاخیر شد البته من گفته بودم که منتظر رسیدن من برای آغاز نشست خبری نباشند چون این گروه؛ بازیگران توانمند زیادی دارد که آنها هم باید دیده شوند. من معتقدم اهمیتی ندارد چه کسی روی صحنه است باید نگاه را عوض کرد. شهاب حسینی حضور داشته باشد یا نداشته باشد؛ این جلسه مطبوعاتی باید برگزار شود.

کارگردان نمایش اعتراف در ابتدای جلسه با گفتن این جمله که "هنرمند نیازی به خبرنگاران ندارد" موجب دلخوری برخی از خبرنگاران شد. حسینی گفت: من هم از اصحاب رسانه دلخوری‌های خودم را دارم به خاطر اینکه خیلی مواقع همکاران شما در نابود کردن نیروی انسانی که می‌توانست شهرت خوبی داشته باشد؛ سهم زیادی ایفا کردید.

حسینی ادامه داد: برخی همکاران من فکر می‌کنند اگر عکس‌شان روی جلد یک مجله باشد مطرح می‌شوند و همین باعث می‌شود با این مافیا خیلی کارهای کثیفی اتفاق بیفتد. بارها شده حرفی زده‌ام اما جور دیگری چاپ شده است از غلط‌های املایی فراوان که دیگر باید بگذریم چون الان جای این حرف‌ها نیست.

این بازیگر سینما و تئاتر با بیان اینکه این نشست می‌توانست دوستانه اتفاق بیفتد، گفت: قرار نیست با این کار تئاتر هیچکدام نه ثروتمند شویم نه فقیر. عشق ما را به این کار کشانده است.

کدخبر: ۱۶۴۸۲۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • melissa66

    خبرنگاران هم در حوزه خودشون و برای رونق کار خودشون زحمت می کشن. ولی بده به کسی ک ه واسه کارش زحمت کشیده بگی اگه ما نبودیم تو هیچی نبودی.

  • ash.cool

    بعضی از خبرنگاران پا را فرا تر از گلیم خود دراز می کنن

  • alibavi

    نفست گرم جناب حسینی.

  • mohhammad

    شهلب تو هم آدم شدی ، بز