کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۶۲۴۳۱
تاریخ خبر:

شهاب حسینی: نفرین بر شما و آن‌چه شما رو تبدیل به شیاطین کرد

شهاب حسینی، بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به کشتن شدن توله خرس در سوادکوه گفت: «عجب از کشوری که خود را پیرو مرام محمد (ص) می‌داند و در آن قانونی در جهت حمایت از حیوانات و دیگر مخلوقات خدا وجود ندارد.»
به گزارش خبرآنلاین، شهاب حسینی، بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به کشته شدن خرس در سواد کوه با انتشار پستی در صفحه شخصی خود گفت: «میگن هیولا وجود نداره. زامبی‌ها فقط توی فیلمها هستن. میگن شیاطین رو نمیشه به چشم دید. این عکس ثابت میکنه که نه تنها وجود دارن بلکه در اطراف ما به زندگی منحوس خودشون ادامه میدن. خدا انتقام ظلم به هر مظلومی رو خواهد گرفت ولو اون مظلوم یه مورچه باشه. صاحبان این عکس مایه ننگ بشریت هستن و حیف از نام انسان که صرفاً به خاطر داشتن ظاهری شبیه انسان یدک می‌کشند. انشاءالله روزی خواهد رسید که چهره‌های کریه این انسان نماها بعد از انتقام الهی بس دیدنی خواهد بود. نفرین بر شما و بر آنچه شما رو تبدیل به شیاطین کرد. و عجب از کشوری که خود را پیرو مرام محمد (ص) می‌داند و در آن قانونی در جهت حمایت از حیوانات و دیگر مخلوقات خدا وجود ندارد. . . .»

کدخبر: ۲۶۲۴۳۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Sanama

    دقیقا ?

  • nasser44

    دم شهاب حسینی گرم.من قبل دیدن این نوشته ایشون،دیدونظرم نسبت بهشون،دید ونگاه یک پ ولدار وعاشق غرب وآمریکا بود و…غیره.ولی ب ا خوندن این یادداشتشون وحس شان به کشتن ی ک توله خرس توسط عده ای جاهل ونادان…به کل عوض شد.دمت گرم مشتی شهاب حسینی عزیز.

  • nasser44

    حیف توله خرس بی دفاع ومظلوم ومخلوق بی زب ان خدا.

  • malekhosin

    سلام واقعا ادعای مخلوق برتر راداریم حال ا این حیوان بی زبون مگه چه ضرری به شما ر سونده واقعا که خجالت هم نمی کشن عکس هم م یگیرن خاک عالم تو سر احمق های مثل شما چاد خیر وبرکت از کشور ما رفته توی کشورها ی اروپایی برای نجات یک حیوان کلی بشیر می شن ولی ما چی