کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۴۷۶۴۵
تاریخ خبر:

شعارهای تفرقه‌افکن عده‌ای محدود در قم با وجود توصیه‌ رهبر انقلاب

با وجود توصیه صریح چند روز قبل مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ۲۲ بهمن روز تسویه حساب جناحی با مسئولان نیست اما عده‌ای محدود اقدام به سردادن شعارهای تفرقه‌افکنانه در قم کردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه چهلمین سال پیروزی انقلاب از صبح امروز با شکوه خاصی در خیابان‌های مختلف این شهر در حال برگزاری است و علما و روحانیون در کنار اقشار مختلف مردم جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ملت ایران را گرامی می‌دارند.

امسال بر خلاف سال‌های گذشته شعارهای تفرقه‌افکنانه و دست‌نوشته‌های توهین‌آمیز نسبت به مسئولین کمتر دیده می‌شد و آنچه بیشتر خودنمایی می‌کرد به دست گرفتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و اتحاد و همدلی مردم بود اما در کنار این صفوف وحدت‌آفرین و جشن اقتدار جمهوری اسلامی، متاسفانه عده‌ای از تندروها با نادیده گرفتن فرمایشات چند روز اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن جای تسویه حساب با مسئولان نیست اقدام به ترویج شعارهای تفرقه‌افکنانه کردند.

از جمله شعارهای تفرقه‌افکنانه این جماعت تندرو که به صورت دست‌نوشته دیده می‌شد این بود که با کنایه به تکیه کلام رئیس جمهور (علی برکت الله) نوشته شده بود: (مردم در مسیر انقلابند، ماشاالله آقایان به فکر بخور بخورند، علی برکت الله)؛ همچنین در یک دست نوشته دیگر با کنایه به رئیس مجلس شورای اسلامی و لغو سخنرانی او در شهر کرج نوشته شده بود: (کرجی‌ها شاخ شکستند دهان فتنه بستند).

برخی دیگر از دست‌نوشته‌ها که حاوی شعارهای کنایه‌آمیز و توهین آمیز بود عبارتند از (این منطق رئیسه گرونی که مهم نیست)، (fatf پالرمو خیانتی دیگر است)، (ای آنکه تو عامل گرانی تا عید خدا کند که نمانی)، (ملت ما نجیب است وزیر به فکر جیب است)، (ملت شده بدنام، گور پدر برجام) و (کی گفته برجام بده گوشت کیلویی یکصده).

نکته قابل توجه در این دست نوشته‌های خاص و توهین‌آمیز این بود که در چند پلاکارد به صورت یک اندازه و با یک فونت خاص نوشته شده بود که نشان از برنامه‌ریزی خاص این عده اندک داشت.

با وجود سنگ اندازی این عده قلیل و سر دادن شعارهای تفرقه‌افکنانه ، همچنان قاطبه مردم شعارهای ملی و در راستای وحدت را سر داده و چهل سالگی انقلابشان را جشن گرفتند.

کدخبر: ۲۴۷۶۴۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • parviz_khan

    چه جالب.اینا به خودشون که عامل همه بدبخت ی ها و گرونی ها هستن هم تیکه میندازن