کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۴۶۶۴۱
تاریخ خبر:

شروط اصلاح‌طلبان برای حمایت از «روحانی»

علی صوفی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت، درباره فعالیت‌های انتخاباتی حزب متبوعش، گفت: سازوکاری در انتخابات مجلس دهم به نام شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان شکل گرفت و اکثر احزاب اصلاح‌طلب در قالب این شورا فعالیت می‌کنند. اتحاد ملت نیز برنامه‌ای برای فعالیت جدا از این شورا ندارد.

صوفی درباره احتمال معرفی یک گزینه دیگر در کنار حسن روحانی برای انتخابات ۹۶، گفت: این مسئله تصمیم همه اصلاح‌طلبان نیست. بخشی از اصلاح‌طلبان معتقدند در کنار روحانی نباید شخص دیگری معرفی شود، اما بخش عمده‌شان معتقدند در کنار روحانی نامزد دیگری هم مطرح شود.

به گزارش تسنیم، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت با تأکید بر اینکه شرط احتیاط اقتضا می‌کند ما «تک کاندیدا» نباشیم، خاطرنشان کرد: البته رقابت داخلی کنار گذاشته شده و تکثر نامزد در جریان اصلاحات نداریم، اما ممکن است برای روحانی اتفاقاتی بیفتد و نباید اساساً صحنه انتخابات را به یک کاندیدا واگذار کرد.

وی افزود: جو غالب در میان جریان اصلاحات این است که اگر برای نامزد اصلی اصلاح‌طلبان مشکلی پیش آمد، شخص دیگری جایگزین شود و در همین راستا نام امثال مطهری و دیگران برای کاندیداتوری در انتخابات ۹۶ مطرح می‌شود.

وزیر تعاون دولت اصلاحات درباره طرح حمایت مشروط از روحانی که برخی اصلاح‌طلبان از آن صحبت می‌کنند، گفت: اگر لازم باشد مطالباتی قبل از اعلام حمایت از روحانی مطرح شود، توسط شورای عالی سیاست‌گذاری به گوش رئیس‌جمهور ‌می‌رسد، اما شورای سیاست‌گذاری هنوز وارد این مرحله نشده است.

کدخبر: ۱۴۶۶۴۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Ali2072

    انشالله كه اصلاح طلب ها نميارن

  • khordbin

    حالا این اصلاح طلبان، اصلاحات رو از کی ط لب میکنن؟ اصلا مگه میشه چیزی اصلاح شه؟!

  • ناشناس

    اگه دوباره روحانی رای بیاره من یکی که از ایران میرم! خیلیا میرن،منم روش?

  • chadegan

    روحانی رای نمیاره منم اصلا رای نمیدم

  • arya-p

    روحانی مطمئنا بهترین گزینه حال حاضر ایرا نه بارای قاطع رای میاره

  • kalanimehr

    اصلاج طلبان و اصولگرا چیه بابا ، ما کلا معانی لغات و اصطلاحات سیاسی رو داریم عوض میکنیم ، من که بین این دولتها تا کنون ف رق چندانی ندیدم .

  • mahammad

    الان برای روحانی شرط میذارید که بعدا اگر رای نیاورد بگید کاندید شما نبود؟؟؟ این رییسجمهور و عملکردش به حساب شما نوشته شد ه و نوشته خواهد شد

  • shahram111

    چه بهتر که به حساب اینا میزارید.مطمئنا ع ملکرد احمدی نژاد پاکدست هم به حساب دوستا ن اصولگرا خواهد موند.تا سالیان سال با ای ن کاری که احمدی نژاد کرده جناح اصولگرا ح رفی واسه گفتن نداره.

  • arya-p

    خدا وکیلی کسی که بین روحانی و احمدی نژاد فرقی نبینه و این دو تا رو یکی ببینه احم دی نژاد یک لاشه از مملکت تحویل روحانی دا د، بهتره در سیاست هیچ دخالتی نکنه