کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۷۴۴۸
تاریخ خبر:

شایعه عجیب در فوتبال ایران/ ۳۰ میلیون بگیرید سوتی بدهید!

زاوش محمدی: از آنجایی که فدراسیون فوتبال کمیته ویژه ای برای جلوگیری از قضاوت های مشکوک، امتیاز فروشی و فساد تشکیل داده و به دقت مربیان تیم های شاغل در لیگ دسته اول را رصد می کند بنابراین راه جمع آوری امتیازات غیر طبیعی برای یک تیم خاص به حداقل رسیده است. در این راستا شنیدیم این تیم پرسرو صدا راه های انحرافی دیگری را برای کسب امتیاز انتخاب کرده است.

تیمی که گفته می شود به لطف پنالتی های مشکوک دونه به دونه بالا آمده حالا با دونه به دونه بازیکنان تیم های حریف خود با خطوط مختلف تلفنی تماس گرفته و پیشنهاد مالی می دهد تا گاف بدهند!

به طور مثال شنیدیم پیش از مسابقه حساس هفته گذشته واسطه های باشگاه مورد نظر با سه بازیکن تیم حریف تماس گرفته و پیشنهاد سی میلیون تومانی داده اند که این سه بازیکن ماجرا را به کاپیتان خود اطلاع می دهند.

کاپیتان تیم حریف هم که سال ها در فوتبال ایران بازی کرده پیشنهاد می کند ماجرا به گوش سرمربی برسد. مربی مورد نظر هم که به شدت تحت فشار بوده و می داند فدراسیون همه چیز را تحت نظر دارد در رختکن از آن سه بازیکن می خواهد بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشته و جواب دندان شکنی به رقیب ناجوانمرد بدهند.

حالا شنیده می شود تیم پرحاشیه لیگ دسته اول باز هم دونه به دونه با چند بازیکن حریف مستقیم هفته سی و دوم خود تماس گرفته و پیشنهاد سی میلیون تومانی به آنان ارائه داده است چون می داند سرمربی رقیب اهل معامله با این تیم نیست! به همین خاطر نیز دو، سه بازیکن خود را در آستانه بازی با تیم پرحاشیه لیگ یک از تیم کنار گذاشت!

امیدواریم مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته ویژه نظارت در هفته جاری به شکلی خاص و ویژه بر اقدامات مرموزانه برخی تیم ها نظارت کنند تا لیگ دسته اول از لوث وجود افراد آلوده، پاک شود.

کدخبر: ۲۰۷۴۴۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • khordbin

    با این دونه به دونه گفتن ها، ما نفهمیدیم خونه به خونه ست ها!