کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۳۶۲۰
تاریخ خبر:

سودای جدید زیدان

زین الدین زیدان اسطوره فوتبال فرانسه تصمیم گرفته است دیر یا زود بر کرسی مربیگری تیم فوتبال رئال مادرید تکیه بزند.
به گزارش مارکا، وی در گفت و گویی با شبکه تلویزیونی کانال پلوس فرانسه گفته که عجله ای برای این کار ندارد اما احتمالا خود را برای مربیگری رئال مادرید در فصل ۲۰۱۶-۱۷ آماده می کند.

وی در زمان حضور خوزه مورینیو در رئال مادرید، کار خود را در کنار این مربی پرتغالی به عنوان رابط او و بازیکنان آغاز کرد و از همان زمان سودای مربیگری در رئال مادرید و بعد تیم ملی فرانسه را در سر پرورانید.

وی که از سوی رییس باشگاه رئال مادرید انتخاب شده بود، در مدت همکاری با مورینیو هرگز به طور واقعی با وی رو در رو نشد و به همین دلیل تصمیم گرفت استعفا بدهد.
زیدان قبل از آن در بخش های مختلف باشگاه کار کرده بود اما بلافاصله بعد از دوری از زمین متوجه شد که جای او در کنار بازیکنان است نه پشت میز.

فلورنتینو پرز بعد از اینکه در سال ۲۰۰۹ دوباره به ریاست باشگاه رئال مادرید انتخاب شد از نیاز باشگاه به زیدان ابراز اطمینان کرد و سعی کرد او را ابتدا به عنوان مشاور و بعد به عنوان مدیر فوتبال در اختیار بگیرد.

زیدان سپس به مدت یک سال به عنوان دستیار مربی رئال مادرید انتخاب شد ولی اندکی بعد مربیگری تیم ب این باشگاه را بر عهده گرفت. او علاوه بر این همواره به رییس باشگاه در زمینه های مختلفی از جمله نقل و انتقال بازیکنان مشاوره می داد.
حالا گام بعدی او مربیگری در تیم اصلی رئال مادرید است. رییس باشگاه نیز او را بهترین انتخاب برای این مسوولیت و کسب موفقیت های بیشتر در آینده می داند

کدخبر: ۲۳۶۲۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر