کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۹۸۴۷۷
تاریخ خبر:

سانحه رانندگی مهدی قائدی را به« آی سی یو» کشاند

مهدی قائدی، هافبک - مهاجم جوان استقلال که برای کارهای مربوط به دانشگاهش به بوشهر رفته بود شب گذشته در حادثه رانندگی مصدوم و روانه بیمارستان خلیج فارس شد.

او به همراه برخی دوستانش سوار بر ماشین در حال برگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که خودروی آنها در اتوبان امام علی (ع) بوشهر واژگون می‌شود.

به گزارش تسنیم، در سانحه واژگونی خودرو، به غیر از مهدی قائدی سه نفر دیگر هم در ماشین بوده‌اند. دو نفر جراحات سطحی داشتند که بعد از مداوای سرپایی از بیمارستان ترخیص شدند. یک نفر در آی سی یوست و مهدی قائدی هم به علت خونریزی داخلی به اتاق عمل رفته و بعد از انجام عمل، در آی سی یو بستری شده است.

کدخبر: ۱۹۸۴۷۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ebrahimi.ali68

    این بچه داره ندید بدید بازی در میاره.بای د راهنماییش کنن.

  • karimian

    چی میگی آقا؟اصلا متن رو خوندی؟نوشته تصاد ف کرده چه ربطی داشت به ندید بدید بازی؟!!

  • sarve-azad

    ینی از درودیوار داره برا استقلال میباره?

  • khordbin

    آماتوریم، آماتور!

  • haft-sobh

    من‌ بعنوان یک‌هوادار ♥️پرسپولیسی♥️ با خو ندن‌این‌خبر ناگوار به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم و واقعا ناراحت شدم. از صمیم‌ قلبم برای این جوون خوش تکنیک‌ و خوش استایل ف وتبال استقلال بزرگ‌، آرزوی سلامتی کامل م ی کنم.مسولین‌ محترم‌استقلال، به روح پاک ورزش قسم تون میدم با تمام قوا برای این ج وون آینده دار تمام تلاش تون رو بکنید و ر فتاری رو که با دروازه بان جوون تون یعنی حسینی کردید ، انجام ندید . این برخوردها در شان استقلال و فوتبال ما نیست.