کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۶۰۲۴۱
تاریخ خبر:

ساعت ۵۲ میلیون تومانی در بازار ایران

به گزارش اقتصادنیوز، برند اپل ساعت‌های بسیاری را به بازار عرضه کرده که هرکدام قیمت‌‌ها، جنس و مدل‌های مختلفی دارند و از آنها نه تنها به عنوان یک ساعت هوشمند بلکه به عنوان جواهر زینتی نیز، می‌توان استفاده کرد. البته امکانات آنها از ارزان‌ترین تا گران‌ترین به یک صورت است و در کل به نظر می‌رسد گران‌ترین ساعت‌ها در بازار مختص این برند است. گران‌ترین ساعت این برند، مختص watch edition هاست که در آن از طلای ۱۸ عیار استفاده شده است.

ساعت‌های هوشمند بسیاری به بازار عرضه شده که هرکدام ویژگی‌هایی خاص دارند و کاربران را برای بهره بردن از امکانات و سهولت در امور همراهی می‌کنند. حتی ساعت‌‌هایی موجود هستند که می‌توانند با هر دو پلتفرم اندروید و ios ارتباط برقرار کنند اما ترجیح داده می‌شود کاربرانی که گوشی‌های اپل دارند از اپل‌واچ‌ها بهره ببرند و دور اندرویدی‌ها را خط بکشند تا بتوانند بهتر از امکانات آن استفاده کنند.

در این خصوص، برند اپل ساعت‌های بسیاری را به بازار روانه کرده که هرکدام قیمت‌های مختلفی دارند و در انواع متنوعی عرضه شده است این در صورتی است که همگی آنها امکاناتی مشابه دارند و تنها در مشخصات ظاهریشان با همدیگر تفاوت دارند.

به هرشکل، از آنجا که به نظر می‌رسد گران‌ترین ساعت‌ها در بازار مختص این برند است، گران‌ترین آن با قیمتی حدود ۵۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد که در آن از طلای ۱۸ عیار استفاده می‌شود. این ساعت‌ها سفارشی هستند و باید از قبل آنها را سفارش داد. پس قیمت‌ها ممکن است که نسبت به آن روز، تغییر کند و همه چیز بسته به نوع سفارش شما، قیمت ارز و عامل‌های موثر دیگر متفاوت می‌شود. این ساعت‌ها همگی از سیستم عامل watch os استفاده می‌کنند که در این سیستم عامل برنامه‌ها به صورت دایره‌های کوچک و رنگی در صفحه اصلی به نمایش گذاشته می‌شوند و امکانات بالایی را به کاربران ارائه می‌دهند. همچنین آی‌فون ۵، ۵c، ۵s، ۶ و ۶ پلاس، ۶اس و ۶ اس پلاس آیفون‌هایی هستند که با این ساعت‌ها سازگاری دارند.

از امکاناتی که این ساعت‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهند می‌توان به پخش‌کردن موزیک، دریافت اطلاعات سلامتی به همراه ضربان قلب، راه ارتباط از طریق تماس و پیامک، ضبط صدا، کنترل‌کننده برنامه‌ها، پرداخت با Apple Pay و بسیاری کاربردهای دیگر اشاره کرد.

این ساعت بهتر است به گوشی آی‌فون متصل شود تا کاربران بتوانند نهایت بهره را از ساعت خود داشته باشند که در این صورت می‌توانند از ساعت خود به عنوان یک مینی آی‌پد استفاده کنند.

اما زمانی‌که این ساعت به آیفون متصل نیست باز هم کارایی‌های یک ساعت را دارد. دنبال کردن فعالیت و دیتاهای سلامتی کاربران، انجام پرداخت‌ها، پخش موزیک‌ها که در ساعت دانلود شده‌اند از اموری است که می‌تواند بدون اتصال به گوشی انجام دهد.

در این گزارش فهرستی از ساعت‌های اپل که در بازار ایران به فروش رسیده‌اند، آورده شده که با قطر صفحه ۳۸ و ۴۲ میلی‌متر هستند. اما در حال حاضر بعضی از این ساعت‌ها در بازار موجود نیست و به اتمام رسیده وتنها محدوده قیمت آنها در این گزارش آورده شده است اما در صورت لزوم می‌توان آنها را سفارش داد.

کدخبر: ۶۰۲۴۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر