کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۴۸۱۳
تاریخ خبر:

سارق گوشی‌های گرانقیمت دستگیر شد

یازدهم بهمن ماه سال گذشته در طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبر دستگیری فردی به هویت امیرحسین. م. توسط شهروندان به کلانتری ۱۱۹ مهرآباد اعلام و در ادامه با مراجعه مأمورین متهم جلب و به کلانتری منتقل شد.

پس از وصول پرونده، متهم در تحقیقات صورت گرفته به کارآگاهان اظهار داشت: به بهانه خرید گوشی تلفن همراه به فروشگاه‌های عرضه موبایل مراجعه و از فروشنده درخواست چندین گوشی گران قیمت (اپل - سامسونگ) را می‌نمودم و با استفاده از شلوغی فروشگاه در زمان مناسب گوشی گران قیمت را سرقت و از محل متواری می‌شدم.

به گزارش خبرگزاری میزان،در تحقیقات مقدماتی کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی، با مراجعه به بانک اطلاعاتی مجرمین مشخص شد متهم " امیر حسین. م" دارای سوابق کیفری متعددی در زمینه سرقت می‌باشد، در ادامه بررسی‌ها وی صراحتا به چهار فقره سرقت از فروشگاه‌های موبایل فروشی اقرار و تعدادی از مالباختگان نیز شناسایی شدند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت :برای شناسایی سایر مالباختگان احتمالی که با این شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته اند تصویر بدون پوشش متهم با دستور بازپرس محترم شعبه دهم دادسرای ناحیه ده تهران انتشار و شهروندانی که موفق به شناسایی وی می‌گردند می‌توانند جهت اقدامات بعدی با شماره تلفن ۶۳۹۵۷۷۶۰ تماس حاصل کنند.

کدخبر: ۲۵۴۸۱۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر