کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۶۴۱۹۵
تاریخ خبر:

زیدان: هازارد سال آینده به رئال می‌رود

ستاره سابق تیم ملی فرانسه عنوان کرد: ادن هازارد سال آینده در تیم رئال مادرید بازی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی میل، زین الدین زیدان ستاره سابق فرانسه، رئال مادرید و یوونتوس که سال گذشته هدایت تیم دوم رئال را بر عهده داشت از علاقه این باشگاه به این بازیکن خبر داد و گفت: هازارد در کنار مسی و رونالدو بازیکن مورد علاقه من است. من دیدن بازی او را دوست دارم چرا که بازیکن خلاقی است و همیشه سعی می‌کند از خودش چیزهای جدیدی نشان دهد. خیلی دوست دارم که او را در رئال مادرید ببینیم. البته من مسئول نقل و انتقالات رئال نیستم و باید از کس دیگری این سوال را بپرسید ولی فکر می‌کنم او فصل آینده در رئال مادرید باشد چرا که همیشه رئال به دنبال بهترین بازیکنان بوده و هازارد نیز جزو بهترین بازیکنان است.

ادن هازارد سال گذشته قراردادش را به مدت ۵ سال با چلسی تمدید کرد و اگر باشگاهی بخواهد او را به خدمت بگیرد باید ۸۰ میلیون پوند بپردازد. رئال مادرید و پاری سن ژرمن از مشتریان این بازیکن هستند.

قهرمان جام جهانی ۱۹۹۸ در ادامه درباره عملکرد ضعیف هازارد گفت: همه فوتبالیست‌ها فصل خوب و بد دارند و امسال نیز برای هازارد فصل خوبی نبوده است. من فکر می کنم این شرایط مقطعی است و فکر می‌کنم به دوران خوب خود بازخواهد گشت.

کدخبر: ۶۴۱۹۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر