کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۲۲۰۳۴
تاریخ خبر:

زنانی که زندگی مشترک را نابود می کنند

زن‌ها دوست دارند همسرشان ذهن آن‌ها را بخواند درحالی‌که مردها به دنبال کشف پیام‌های پنهانی از شنیده‌هایشان نیستند و زنی که چنین توقعی دارد نتیجه مثبتی نخواهد گرفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از زندگی آنلاین، روابط عاشقانه و دوستانه در زنان و مردان متفاوت است. زن‌ها دوست دارند همسرشان ذهن آن‌ها را بخواند درحالی‌که مردها به دنبال کشف پیام‌های پنهانی از شنیده‌هایشان نیستند و زنی که چنین توقعی دارد نتیجه مثبتی نخواهد گرفت.

استقلال داشتن و روی پای خود ایستادن، ویژگی خیلی خوبی است اما اگر یک خانم هستی یادت باشد خیلی این خصوصیتت را به رخ شریکت نکشی.

مردان از زنانی که تمام کارهای‌شان را بدون کمک همسرشان انجام می‌دهند فراری هستند، آن‌ها دلشان می‌خواهد که زنان روی قدرت و حمایت آن‌ها حساب کنند و… مردان دوست ندارند موردانتقاد قرار بگیرند و از زنانی که می‌خواهند آن‌ها را با توجه به سلیقه خود تغییر دهند بیزارند، حتی اگر عاشق شریکشان باشند.

مردان به دنبال زنانی هستند که آن‌ها را همین‌جوری که هستند بپذیرند.

بعد از اتمام یک ارتباط رمانتیک و نزدیک، همه آدم‌ها احساس قربانی شدن دارند و حتی یک‌لحظه هم به این فکر نمی‌کنند که ممکن است خودشان مقصر اصلی ازهم‌پاشیدگی ارتباطشان باشند.

هرچند زنان در مقایسه با مردان بیشتر سراغ کتاب‌های مربوط به روانشناسی روابط می‌روند اما این زنان هستند که دو برابر مردان به جدایی فکر می‌کنند.

بیشترین شکایت زنان این است که مردان از حل مشکلات زناشویی طفره می‌روند و در مقابل مردان ساکت و آرام همه‌چیز را تحمل می‌کنند و خودشان را قربانی یک ارتباط ناموفق می‌دانند اما بالاخره درجایی و در لحظه‌ای خاص این مردان هستند که کاملاً غیرمنتظره دست‌هایشان را به نشانه تسلیم بالا می‌آورند و اینجاست که حتی بهترین و برازنده‌ترین زن‌ها هم نمی‌توانند مانع تصمیم جدایی باشند که شریک‌شان گرفته است. اما چرا؟
وقتی مردان کم می‌آورند

اگر یک خانم جوان هستی و به‌تازگی از همسرت جداشده‌ای بهتر است به‌جای قربانی فرض کردن خودت، کمی‌ منطقی در مورد جدایی بین خود و همسرت فکر کنی و برای همین قبل از هر چیز باید با ذهنیت مردان و احساسات درونی‌شان در مورد زنان آشنا شوی.

تقریباً می‌شود گفت درصد زیادی از مردان این دیدگاه را در مورد شریک‌شان دارند که چرا با همه تلاش و توجه نسبت به ارتباط زناشویی‌شان، همچنان موردانتقاد و سرزنش خانم‌ها قرار می‌گیرند.

آن‌ها معتقدند، زنان تنها برای شکایت آفریده‌شده‌اند.

مردان از گریه کردن زنان بیزارند، به‌خصوص زنانی که حتی در ساده‌ترین و کوچک‌ترین بحث‌ها اشک‌شان درمی‌آید نمی‌توانند در درازمدت موردعلاقه و توجه یک مرد قرار بگیرند.

حالا چه شکایت و انتقاد شما درست و بجا باشد و چه نباشد، سرزنش کردن زنان حتی می‌تواند بهترین و رمانتیک‌ترین ارتباط‌ها را هم از هم بپاشاند.

مردان دوست ندارند موردانتقاد قرار بگیرند و از زنانی که می‌خواهند آن‌ها را با توجه به سلیقه خود تغییر دهند بیزارند، حتی اگر عاشق شریکشان باشند.

مردان به دنبال زنانی هستند که آن‌ها را همان‌جوری که هستند بپذیرند. اگر در یک ارتباط موفق و پرسوزوگداز عاشقانه هستید و عادت به غر زدن و انتقاد از شریکتان رادارید، به‌زودی شاهد فرار همسرتان خواهید بود.

بهتر است تا دیر نشده یاد بگیرید که شریکتان را همان‌طور که هست دوست داشته باشید.

زنان مستقل مراقب باشند

استقلال داشتن و روی پای خود ایستادن، ویژگی خیلی خوبی است اما اگر یک خانم هستی یادت باشد خیلی این خصوصیتت را به رخ شریکت نکشی.

مردان از زنانی که تمام کارهای‌شان را بدون کمک همسرشان انجام می‌دهند فراری هستند، آن‌ها دلشان می‌خواهد که زنان روی قدرت و حمایت آن‌ها حساب کنند و در واقع تکیه‌گاه شما باشند.

البته یادتان باشد نباید در این موضوع خیلی زیاده‌روی کرد چون به همان اندازه‌ای که زنان بسیار مستقل می‌توانند مردان را از خود دور کنند، زنان خیلی محتاج و کسانی که حتی برای خرید خمیردندان به کمک شریکشان نیازمندند، مورد تنفر و بیزاری مردان قرار می‌گیرند.

شاید بر ای‌تان غیرمنطقی به نظر برسد اما این تصمیم شماست که بین یک ارتباط پایدار و ناپایدار یک کدام را انتخاب کنید.

دلیل مهمی که زنان، مردان را ترک می‌کنند

دلایلی که مردان، زنان را به خاطر آن ترک می‌کنند خیلی بیشتر از دلایلی است که زنان به خاطر آن مردان را ترک می‌کنند و جالب‌ اینجاست که زنان در بیشتر بحث‌ها و مشکلات به دنبال راه‌حل هستند هرچند دو برابر مردان به جدایی فکر می‌کنند و در این شرایط مردان با بروز یکی از دلایلی که برای‌تان گفتیم و ادامه پیدا کردن آن، آسان‌ترین راه را جدایی می‌دانند.

زنان به دنبال توجه مردان هستند و دوست دارند مرکز توجه شریک‌شان قرار بگیرند. بی‌توجهی حتی بیشتر از کتک و آزار و اذیت‌های فیزیکی می‌تواند زن را نسبت به مرد سرد کند.

بیشترین شکایت زنان در مورد مردان، روی این موضوع است که چرا مردان در تصمیم‌گیری‌هایشان نظر و دیدگاه آن‌ها را نمی‌پرسند.

مردانی که نسبت به کارهای شریکشان بی‌تفاوت هستند و در کارهای موردعلاقه‌شان، مشوق خوبی نیستند،به‌تدریج باعث دوری و سردی روابط می‌شوند.

زنان، مردانی که خیلی تودار هستند را نمی‌پسندند و در عوض دوست دارند شریکشان در مورد احساسات و باورهایش با آن‌ها صحبت کند. آ‌ن‌ها از مردان مرموز بیزار هستند.

در اختلاف‌های زناشویی مردانی که عادت به معذرت‌خواهی ندارند باعث آزار شریکشان می‌شوند و این موضوع در درازمدت باعث جدایی ارتباط خواهد شد.

با وجود این زنانی که محبت و توجه کافی را از سمت شریکشان دریافت کنند می‌توانند سخت‌ترین شرایط را هم تحمل کنند و این همان اصل مهمی است که مردان باید به آن عمل کنند.

این کار، مردان را فراری می‌دهد

مردان از گریه کردن زنان بیزارند، به‌خصوص زنانی که حتی در ساده‌ترین و کوچک‌ترین بحث‌ها اشک‌شان درمی‌آید نمی‌توانند در درازمدت موردعلاقه و توجه یک مرد قرار بگیرند.

مردان عاشق زنان منطقی هستند و این همان ویژگی است که دوست دارند همسرشان آن را داشته باشد.

زنانی که می‌خواهند مردان را تحت کنترل خود دربیاورند نمی‌توانند ارتباط پایداری را داشته باشند.
موضوع مهم دیگر بحث آزادی مردان است.

بعضی از مردان آن‌قدر در ارتباط‌های‌شان توسط شریک‌شان محدود می‌شوند که حتی نمی‌توانند با دوستان و همکاران خود فضایی برای صحبت و ارتباط داشته باشند و این اتفاق زنگ خطری است که باید جدی‌ گرفت.

مردان نیاز به فضا دارند و اگر این فضا را از آن‌ها سلب کنید دیر یا زود آن‌ها شمارا ترک خواهند کرد. زنانی که هرگز از وضعیت چهره و اندام خود راضی نیستند نمی‌توانند موردعلاقه مردان قرار بگیرند.

آن دسته از زنانی که مدام از وضعیت خود برای شریک‌شان ابراز ناراحتی و نارضایتی می‌کنند با سرعت مردان را از خود فراری می‌دهند.

مردان به دنبال زنان شادوقوی هستند و اگر شریک زندگی‌شان اعتمادبه‌نفس کافی نداشته باشد، به‌سرعت از او بیزار می‌شوند و یک ارتباط، هرچند رمانتیک و نزدیک را ترک خواهند کرد.

منبع: سلامت نیوز

کدخبر: ۲۲۲۰۳۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • samia

    امیدوار شدم به خودم