کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۹۳۷۷۹
تاریخ خبر:

روایت وزیر سابق اطلاعات از فتنه‌ یک آقازاده با کمک زن‌ زناکار

وزیر اسبق اطلاعات در آستانه سالروز ۹ دی، نمونه‌هایی از مسائل انتخابات ۸۸ ۸۸ را تشریح کرد.

به گزارش تسنیم،اهم اظهارات مصلحی به شرح زیر است:

*یک دسته در جلوی صحنه بودند و یک دسته پشت صحنه را اداره می‌کردند و دسته سومی نیز با ارتباط با دستگاه‌های اطلاعاتی بیگانه صحنه را مدیریت می‌کردند. در آن سال ۸۸ طی رصدهایی که داشتیم متوجه شدیم در یکی از چهارراه‌های شهر تهران گروهی خاص فعالیت می‌کنند، این گروه نوع اقداماتشان حساب شده و در راستای تخریب نظام بود؛ کشته‌سازی ندا آقا سلطان نیز توسط همین گروه اتفاق افتاد. برای بررسی این موضوع یک تیم اطلاعاتی را مأمور کردم، سرانجام مشخص شد یک عده اراذل با کمک ۲۰۰ میلیونی یک آقازاده به‌وسیله زن زناکاری که از اروپا وارد کشور شده بود سازمان‌دهی و برای پیاده‌سازی اقدامات خود هماهنگ شده ‌بودند.

* با وجود این اسناد و اتفاقات اکنون برخی می‌گویند اتفاقات سال ۸۸ دعوای انتخاباتی بوده و قصد براندازی نظام وجود نداشته است، یک سال و نیم قبل از انتخابات، خانمی به نام "هنگامه شهیدی" در لندن با تشکیل مجموعه‌ای از روزنامه‌هایی که دنبال اصلاحات آمریکایی هستند، درباره انتخابات ۸۸ تولید مقاله کرد.همین خانم ۳ ماه قبل از انتخابات وارد کشور شده و مسئولیت مشاور امور بانوان یکی از کاندیداهای رأس فتنه می‌شود، جالب‌تر اینکه این فرد رابطه بسیار نزدیکی با برخی افراد از جمله رئیس دولت اصلاحات داشته است.

* یکی از سران فتنه چند ماه قبل از انتخابات در مصاحبه با Newsweek از پیروزی قطعی در انتخابات سخن می‌گوید، ۶ ماه قبل از انتخابات کمیته صیانت از انتخابات را با هدف گرفتن مشروعیت از انتخابات، راه انداختند. در آن کمیته به یکی از سران فتنه اعلام شده بود که اگر پیروز انتخابات شدی اعلام کن که این پیروزی نتیجه تشکیل کمیته است و اگر پیروز نشدی موضوع تقلب را مطرح می‌کنیم.

* یک جزوه پس از فتنه ۸۸ توسط یکی از مؤسسات وابسته به CIA منتشر شد که این جزوه را دستگاه اطلاعاتی کشور به دست آورد؛ در این جزوه می‌گویند اشتباه کردیم از اول انقلاب ایران، همه سرمایه خود را در دانشگاه گذاشتیم درصورتی که باید در حوزه‌ها نیز کار می‌کردیم. به همین دلیل بعد از انتخابات ۸۸ برای نفوذ در حوزه‌های علمیه نیزدست‌به‌کار شدند و اقداماتی انجام دادند.

کدخبر: ۱۹۳۷۷۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • arash11

    امان از اینکه بخوان از کاه کوه بسازن و ب رعکسش،فقط آدم باید بگه پناه میبرم به خدا وند بزرگ مرتبه

  • maryam.mohamadi

    باشه شما خوبی اصلا !!

  • bmnmji65

    چه داستانهایی

  • amir-62

    خخخ

  • faryadesokot

    واقعا بعضی ها به حد تاسف باری خودشون میز نن به کوچه علی چپ.. ماموریت براندازی نظا م که از چن قبل از اینکه انتخابات کلید خ ورده بود و داستان و ساختن کوه از کاه مید ونن

  • daryosh74

    بله از دید شماها داستانه و از کاه کوه سا ختند، همانطور که داعش کاه بود و اون همه کشت و کشتار و جنایت داستان، و لابد حمایت همه جانبه آمریکا و اسرائیل و اروپا و تر کیه و عربستان و. و. از اون وحشی های تکفی ری هم سیاه نمایی و دشمن تراشی و توهم بو ده.

  • khas

    نه بابا عجب، راست میگی

  • ashkan69

    اللللکی میگی!

  • alikhan

    دیروز خوب یا بد تموم شد امروز رو دریابین .در مورد فتنه گری ها و اختلاس های که صد اش در نمیاد حرف بزنید?

  • mili699

    داستان جالبی بود

  • abbassori

    تخیلی قوی دارید در مورد اینطور مسایل

  • zidan5

    همش چرت و پرت و دروغ میگن