کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۶۰۹۶۹
تاریخ خبر:

دلایل کناره‌گیری‌ ناطق نوری از دفتر بازرسی رهبری به روایت خودش

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری که استعفایش از دفتر بازرسی مقام معظم رهبری در هفته‌ گذشته موضوعی داغ به حساب می‌آید در گقتگو با شفقنا جزییاتی صریح را ارئه داده است.

۱- بنده افتخار این را داشته ام که از همان روزهای نخستین رهبری معظم له و در طول ۲۸ سال ، مورد اعتماد ایشان و در خدمتشان باشم و همینطور در خدمت مردم بی پناهی که رهبری نظام را آخرین ملجاء و پناه خود می یافتند . در طول این مدتِ قریب به سه دهه؛ به لطف خدای متعال و به شهادت آمار و همچنین اظهار خرسندی های رهبری معظم انقلاب ، کارنامه دفتر بازرسی، کارنامه درخشانی است .

۲- در ارتباط با موضوع کناره گیری بنده از این مسئولیت، باید عرض کنم به هر صورت بنده شخصاً خواه ناخواه وجهه سیاسی دارم و نمی توانم در برابر وقایع و حوادث سیاسی کشور، چه به لحاظ تکلیف شرعی و چه از نظر وظیفه ملی و انقلابی، بی تفاوت باشم . از طرف دیگر به هر حال این یک واقعیت است که تعارض حقیقی بین فعالیت سیاسی افراد در موقعیت های انتسابی به رهبری و حفظ جایگاه دفتر ایشان وجود دارد که علی القاعده می بایست مبرای از گرایشات متداول سیاسی باشد، فلذا این طبیعی بود که این تصمیم را بگیرم که هم نسبت به تحولات جامعه بی تفاوت نباشم و با دست باز تر بتوانم حرکت کنم و هم اینطور نباشد که رفتار های سیاسی فردی چون بنده، موجبات القاء شبهه جانب داری دفتر مقام معظم رهبری از گروهی خاص را در اذهان فراهم کند.

۳- به هر تقدیر بنده کما فی السابق سرباز انقلاب و در خدمت رهبری معظم آن خواهم بود. امیدوارم این انقلاب که میراث با ارزش امام خمینی ( ره ) و حاصل تلاش ها و فداکاری های بی دریغ و بی‌شمار این ملت بزرگ است با هدایت و درایت رهبری فرزانه انقلاب آن، به سر منزل مقصود برسد.

کدخبر: ۱۶۰۹۶۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • kool1980

    آیا با استعفای آقای ناطق موافقت شده؟؟؟!!

  • mamadariay

    خوشحالم که ناطق راه درست دیده وپیدا کرده حیف بود ادم با کمالاتی هست

  • jamalia

    قابل توجه بعضیها که وقتی مسئولیتی را برع هده میگیرند ، فکر میکنند که باید در همه ی امور دخالت کنند و شروع به عقده گشایی ه ایشان میکنند !

  • hamid.r

    اونوقت تو این سه دهه عیب نداشت القائات س یاسی و… داشته باشید.